גן ענבל באשדוד בתחילת השבוע. צילום: באדיבות משרד החינוך מחוז דרום

ביום ראשון כולם חוזרים ללימודים – חופי הים ייפתחו ברביעי

צעד נוסף בהסרת מגבלות הקורונה: הלימודים יתחדשו בתחילת השבוע במתכונת מלאה מגיל 0 - אך רק בישובים שאינם מהווים מוקדי תחלואה

פורסם בתאריך: 14.5.20 19:27

     

בשורה משמחת להורים. בהחלטה שהתקבלה היום על ידי ראש הממשלה אושרה פתיחת שעריה של מערכת החינוך באופן מלא החל מיום ראשון. זאת, לפי מידת היערכות של הרשויות המקומיות.

המתווה גובש במשותף על ידי מנכ"ל משרד רה"מ, המל"ל, משרד הבריאות, משרד החינוך, משרד האוצר, מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות. מכך, מרבית הלימודים באשדוד צפויים לחזור לשגרה במהלך שבוע הבא. לקראת ה-1 ביוני תתבצע הערכת מצב נוספת לבחון את רשימת הערים בהם קיימת תחלואה גבוה, ולפתוח גם אותם במקרה של ירידה.

על פי ההחלטה ביום ראשון הקרוב ישובו כל ילדי המעונות, הגנים ותלמידי בתי הספר למסגרת הלימודים למעט ערים שמהוות מוקד תחלואה. החזרה תתבצע תוך הקפדה מלאה על  כללי היגיינה והבידוד הדרושים כולל שטיפת ידיים והפרדה מיטבית בשירותים. על כל התלמידים יהיה להקפיד על חבישת מסיכה בשטחים הפתוחים במהלך ההפסקות. כיתות ד׳ ומעלה יחבשו מסכות גם בשיעור עצמו.

כמו כן, בתי הספר והגנים יפעלו להעביר את מרב הפעילויות למקומות שמאפשרים מרחק של 2 מטר. כך גם הפסקות האוכל.

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: ״אפשר לברך שהחיינו. אחרי חודשים ארוכים של שיתוק מערכת החינוך והמשק. אנחנו חוזרים לפעילות מלאה למעט מוקדי תחלואה נקודתיים".

"אני שמח על קבלת הרוח הגבית לעשייה של השלטון המקומי והאמון של ראש הממשלה בראשי הרשויות, בהפעלת החזרה לשגרה, וגאה בראשי הרשויות שניהלו את המערכה הזו בצורה מופתית מול הממשלה, ודאגו לחזרתם של הילדים לכיתות ולגנים בטוחים ומוגנים. השלטון המקומי וצוותי החינוך יחכו לילדים בכל הרשויות, באופטימיות גדולה ובאנרגיות מחודשות״.

לצד החלטה זו, התקבלה החלטה נוספת, שללא ספק תגרום אושר רב בקרב ציבור המתרחצים באשדוד. שר הפנים, אריה דרעי, הודיע היום כי ביום רביעי (20.5) ישובו חופי הרחצה לפעול, וכי בפרק זמן זה על הרשויות המקומיות להכשיר את החופים לפעילות תוך כדי שמירה על הנחיות משרד הבריאות, לרבות שמירה על מרחק של 2 מטר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר