תלמידי ישיבת אמי"ת אשדוד. צילום: ישיבת אמי"ת אשדוד

תלמידי ישיבת אמי"ת אשדוד יצאו לחזק את בעלי העסקים הקטנים בעיר

הרב שלום מלול, ראש הישיבה: "גם למעשים קטנים יש לעיתים ערך גדול"

פורסם בתאריך: 6.5.20 10:42

     

תלמידי ישיבת אמי"ת אשדוד החליטו לצאת למסע חיזוק בין בעלי העסקים הקטנים בעיר, שרובם נפגעו כלכלית בעקבות משבר הקורונה. השבוע יצאו התלמידים הפעילים בסיירת "דרור", תוכנית מיוחדת להכשרת מנהיגות צעירה על שם אל"מ דרור וינברג הי"ד, לחנויות ועסקים קטנים באשדוד כדי לחבק ולחזק את בעלי העסקים וגם להעניק להם הפתעה קטנה ומתוקה, בשביל החיוך.

"באנו לומר ששום דבר לא ינצח אותנו כי עם הנצח חי וקיים וכדי לחזק את ידי בעלי העסקים שבמשך כל השנים משרתים את תושבי העיר וכעת נמצאים במצוקה, בשם כל תושבי אשדוד באנו לומר כי אנחנו נחזור לקנות ויחד איתנו כל התושבים ובמהרה הם יצאו מהמצוקה" אמר נהוראי אמסלם, תלמיד כיתה יא' בישיבה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מעוז שוורץ, מייסד סיירת דרור למנהיגות אמר כי התלמידים הרגישו שאי אפשר להשאיר את בעלי העסקים ללא חיזוק ותמיכה, "הביקור היה יוזמה ספונטנית שיצאה לפועל בתוך שעות והתגובות של בעלי העסקים היו מרגשות מאוד".

הרב שלום מלול, ראש הישיבה, אמר:
"אנחנו מחנכים את תלמידינו לקחת אחריות ולחשוב על הזולת, אנחנו חיים במציאות שבה אנשים איבדו את האור בעיניים בשל המצב, חובתנו לחזק ולחבק ולתת תקווה. ההתרגשות של התלמידים מהתגובות החמות של בעלי העסקים הייתה גדולה. גם למעשים קטנים יש לעיתים ערך גדול"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר