ביקורו של שר החינוך בכפר הנוער כנות צילום: כפר הנוער כנות

שר החינוך הרב רפי פרץ: "בכפר הנוער כנות-נעמת מגדלים חבורה טובה"

שר החינוך הגיע לביקור בכפר הנוער כנות- נעמת, שוחח עם המנהל ד"ר חזי יוסף על הגישות החינוכית של הכפר ושוחח עם התלמידים על הלימודים העיוניים בשילוב העשייה במשק החקלאי של הכפר

פורסם בתאריך: 16.2.20 12:53

     

בשבוע שעבר ביקר שר החינוך הרב רפי פרץ בכפר הנוער כנות- נעמת. עם הגעת השר פרץ אל שערי הכפר התקבל בחגיגיות על ידי מנהל הכפר ד"ר חזי יוסף וארבעה תלמידים רכובים על סוסים. התלמידים ליוו את השר אל מסדר משטרתי בו עמדו תלמידי הכפר כחלק מלימודי המשטרה. התלמידים סיפרו לשר פרץ על לימודי המשטרה, הקרימינולוגיה, הסוציולוגיה ופעולות המשק המייחדות את הכפר.

"התרגשתי לפגוש את השר כי הוא זה שאחראי על כל מערכת החינוך בארץ", מספר ליאור, תלמיד הכפר. "ליוויתי את השר בביקור, הסברתי לו על החיים בכפר הנוער. הכפר שלנו הוא לא כמו תיכון רגיל, רציתי ששר החינוך יראה את כל הדברים הטובים שיש לנו בכפר ושמחתי לשוחח איתו על כך. השר הקשיב והתרשם מהעובדה שילדים בוחרים להיות בפנימייה, הוא התרשם מהעצמאות שזה מעניק לנו".

על הביקור מוסיף מנהל כנות ד"ר חזי יוסף: "שוחחתי את השר פרץ על הגישה החינוכית המאפיינת את כנות: למידה בדגש על חדשנות, יצירתיות, שילוב מדע, טכנולוגיה, חברה וחקלאות. סיפרתי לשר על מגמות הלימוד העשירות שבית הספר מעניק לתלמידים והניסיון בעבודה המשקית. השר התפעל מהתלמידים ומהביקוש הרב שיש לכפר, לרלוונטיות שלו בעידן הנוכחי".

השר פרץ הוסיף: "בכפר הנוער כנות פגשתי חבורה מופלאה, שמחה, נוער עם ברק בעיניים. פגשתי מנהל מקסים, צוות חינוכי נכון. הביקור הזה היה קצר מדי ואני מתכוון להגיע לביקור נוסף וממושך. אין ספק שבכפר הנוער כנות מגדלים חבורה טובה".

ביקורו של שר החינוך בכפר הנוער כנות צילום: כפר הנוער כנות

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר