לבנה וסמי אביר. צילום: פוטו קמליה, מהאלבום המשפחתי

אבירת מערכת החינוך: הגננת לבנה אביר מאשדוד (וידאו)

לבנה אביר, גננת בגן שמיר ברובע ט"ו, נבחרה כאשת חינוך מצטיינת ומובילה: "הגן היה כל חיי והיה הבית הראשי שלי. ברגע שנכנסתי אליו בבוקר שכחתי את כל מה שהשארתי מאחור". הסיפור המלא: בגיליון הקרוב של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 24.12.19 12:36

     

לבנה אביר מאשדוד נבחרה על ידי משרד החינוך כגננת מובילה ואשת חינוך ראויה בהמלצתה של מפקחת משרד החינוך נירה בן הדור.

ההמלצה ניתנה עוד בסוף שנת הלימודים הקודמת שהיתה שנת עבודתה האחרונה של אביר לפני פרישתה לגמלאות, ובחירתה יחד עם 14 מורים נוספים מרחבי הארץ כמובילים בחינוך התפרסמה בשבוע שעבר ב"יום המורה".

בן הדור ציינה את תחושת השליחות שהיתה המנוע לעבודתה המבורכת של אביר ואת דיבורה על הגן כביתף "לא מוסד חינוכי אלא בראש וראשונה בית!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אביר, רעייתו של  סמי אביר, מנהל מחלקת חירום ומל"ח באגף הביטחון שבעיריית אשדוד, אם לשלושה בנים וסבתא לשישה נכדים, בעלת תואר ראשון בחינוך וספרות מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במינהל חינוכי מסמינר לווינסקי, החלה את עבודתה עם הגיל הרך כנערה בת 14 לפני 51 שנים כשימשה כסייעת בגן הילדים הפרטי של הגננת המיתולוגית אסתר דרור.

 

אביר, שהיתה תלמידה מצטיינת, עזבה את הלימודים במקיף א' כדי לעזור לאימה האלמנה בפרנסת המשפחה שמנתה 8 ילדים. דרור התנתה את קבלתה של אביר לעבודה בגן שלה בכך שתמשיך בלימודי ערב לבגרות ויחד עם בעלה עזרא דרור הבעלים של "פרחי לימור" במרכז המסחרי א' מימנו את לימודיה לאורך שנים.

לימים הפעילה אביר במשך 28 שנים גן פרטי ובהמשך עברה לעבוד במשרד החינוך כשב-11 השנים האחרונות לימדה בגן החובה "שמיר" ברובע ט"ו. במהלך כל השנים אימנה סטודנטיות לחינוך ושילבה בעבודה בגן בנות שירות לאומי.

אביר: "הופתעתי מבחירתי שריגשה ושימחה אותי והוכיחה שעשייתי היתה נכונה. הגן היה כל חיי והיה הבית הראשי שלי. ברגע שנכנסתי אליו בבוקר שכחתי את כל מה שהשארתי מאחור".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר