באדיבות בית ספר היובל

משלחת ממקסיקו התארחה בבית הספר היובל

כ-20 אנשי חינוך ממקסיקו הגיעו לביה"ס באשדוד כדי ללמוד על חינוך לחדשנות בישראל. המנהלת פנינה ויינשטיין: "הם הופתעו שבארץ, על אף שהחינוך הוא ממלכתי ורוב בתי הספר הם ציבוריים, יש עושר רב"

פורסם בתאריך: 9.11.19 22:01

     

משלחת של אנשי חינוך ממקסיקו, מנהלים, מורים ונציגי משרד החינוך ביקרו היום (7.11) בבית הספר היובל באשדוד בכדי ללמוד על חדשנות ויזמות בחינוך.

החיבור בין המשלחת לבית הספר הובל על ידי הסוכנות היהודית.

באדיבות בית ספר היובל

האורחים סיירו בין מוקדי העשייה השונים בבית הספר כשהם מלווים על די שני תלמידי כיתה ו'. בביקור הוצגו לחברי המשלחת כמה מהפרויקטים החדשנים שקיימים בבית הספר כמו "קמפוס הידע" ו"קבוצות מצוינות", ביניהן קבוצת המצוינות בתחום הרובוטיקה שקיבלה את פני המשלחת, שיעור בגינה האקולוגית ושיעור בזהירות בדרכים במרחב זה"ב.

באדיבות בית ספר היובל

אחד הנושאים המרכזיים שהוצגו למשלחת הוא פרויקט היזמות שקיים בבית הספר מזה שלוש שנים בפרויקט זה הילדים לומדים לפתח רעיונות ואיך להמיר אותם ליוזמות בשטח בהובלתם בכדי להכין אותם לשוק העבודה עוד העתידי.

 

 

"הם אמרו שבית הספר ממש היווה השראה עבורם והופתעו שבארץ על אף שהחינוך הוא ממלכתי ורוב בתי הספר הם ציבוריים, יש עושר רב", מספרת בגאווה מנהלת בית הספר פנינה ויינשטיין. "אחד הפרויקטים שהם שהלהיב אותם במיוחד הוא 'תלמידים מלמדים תלמידים' שאנו מחזקים בבית הספר – ילדים משכבה גבוה בונים יחד עם המורה שיעור ומלמדים תלמידים מכיתות נמוכות".

באדיבות בית ספר היובל

באדיבות בית ספר היובל

"אני חשה גאווה שבעזרת משרד החינוך והרשות המקומית אנחנו הגענו לעושר במובן כזה של תוכניות ופעילויות והכל למען התלמידים", הוסיפה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר