הסבה להוראה באחוה, בשת"פ עיריית אשדוד. צילום: יחצ
הסבה להוראה באחוה, בשת"פ עיריית אשדוד. צילום: יחצ

טקס חלוקת מלגות נעמת

טקס חלוקת מלגות ומענקי מחקר של נעמת לחוקרות פורצות דרך התקיים השבוע במכללת אחוה

פורסם בתאריך: 17.7.19 22:08

     

השבוע (ב') התקיים טקס חלוקת מלגות ומענקי מחקר של נעמת לחוקרות פורצות דרך בתחום 'שוויון בין המינים' ומתחום 'המדעים'. הטקס התקיים במעמד יו"ר נעמ"ת חגית פאר, נשיאת מכללת 'אחוה' ויו"ר ועדת מענקי מחקר למדעים, פרופ' שוש ארד ואורחים נוספים.

ארבע מלגות חולקו לחוקרות מבטיחות בתחום "השוויון בין המינים" וחמש מלגות חולקו לחוקרות מתחום "המדעים". הסטודנטית רג'ינה פרוסקורובסקי-אוחיון קיבלה מלגה על מחקרה בנושא 'פענוח הבסיס המולקולרי של מחלות נוירולוגיות תורשתיות' בהנחייתו של פרופ' אוהד בירק, מהפקולטה למדעי הבריאות באונ' בן גוריון ומנהל המכון לגנטיקה של האדם במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה. פרופ' בירק אף קיבל באחרונה את אות 'עמית של כבוד' ממכללת 'אחוה' על פועלו ותרומתו הרבה בהעלאת המודעות למחלות הגנטיות בקרב האוכלוסייה הבדואית.

פרופ' שוש ארד, הסטודנטית רג'ינה פרוסקורובסקי-אוחיון, חגית פאר, פרופ' אוהד בירק צילום: ישראל מלובני

נשיאת מכללת 'אחוה' ויו"ר ועדת מענקי המחקר בתחום המדעים, פרופ' שוש ארד, ברכה את הזוכות בשם ועדת הפרס: "הנושאים השנה והמחקרים שהוגשו על ידי החוקרות נמצאים בחזית המדע העולמי ותרומתם לחברה בתחומים השונים ובעיקר ברפואה הינה בעלת משמעות ראשונה במעלה. עידוד פסגות אקדמיות נשיות הוא אינטרס חשוב של מדינת ישראל ואני גאה להיות מדענית בישראל עם עתודת מדעניות מבריקות שכאלה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר