מאיר חפוטה (במרכז מימין), עילאי חפוטה (במרכז משמאל), ובצדדים, בני הדודים יהונתן פיליפ ואביה פיליפ חפוטה.
מאיר חפוטה (במרכז מימין), עילאי חפוטה (במרכז משמאל), ובצדדים, בני הדודים יהונתן פיליפ ואביה פיליפ חפוטה.

המתמודד הצעיר ביותר בתחרות המחוזית של "חידון הציונות והמורשת" – מאשדוד

בתחרות המחוזית של "חידון הציונות והמורשת" שהתקיים השנה, זכתה משפחת חפוטה במקום הרביעי. הבן הצעיר במשפחה, עילאי, רק בכיתה א'- הוא המתמודד הצעיר ביותר שהיה בתחרות

פורסם בתאריך: 18.3.19 15:04

     

בכל שנה מקיימת המועצה הציונית וההסתדרות הציונית העולמית את "חידון הציונות והמורשת". החידון מתקיים בבתי הספר ברחבי הארץ. הייחודיות של החידון הזה הוא המתכונת שלו, מתכונת משפחתית שכוללת 3 דורות – סבים, הורים וילדים. כולם עומדים על דוכן הנבחנים יחדיו, אך כמובן, נותנים את הפוקוס יותר לילדים- והמבוגרים שם על מנת לסייע כמה שניתן.

על השלב העירוני בתחרות, מספר לנו האב, אשר חפוטה: "'בשלב גמר החידון העירוני התמודדו תלמידים ומשפחות מביה"ס דביר(משפ' צבאן), מביה"ס נוף ים (משפ' חסון) ומביה"ס שילה (משפ' חפוטה). החידון העירוני היה אחת החוויות המהנות והמרתקות שהיו לנו. אין חוויה מהנה יותר מלראות התכנסות של מאות ילדים צעירים מבתי ספר שונים באשדוד, שהיו כה צמאי דעת, גילו בקיאות וידע מדהימים ורצון להצליח, ולחוש את גאוות היחידה, העיר והציונות שפיעמה בהם, ובחבריהם שעודדו אותם. אנו גאים שמשפחת 'שילה' זכתה זו הפעם השלישית לייצג את אשדוד בחידון, ושהכבוד לייצג את אשדוד נפל בחלקנו. אנו מודים להנהלת ביה"ס שילה שללא לאות מקדמת את המצוינות בחינוך ובערכים ולתלמידי ביה"ס שילה ולמורים שהגיעו לעודד, וכן למשפחת חסון ולתלמידי ביה"ס נוף ים שגילו רוח ספורטיבית והגיעו לעודד אותנו גם בחידון המחוזי".

השנה הזוכים במקום הרביעי והמכובד בתחרות המחוזית הם משפחת חפוטה מאשדוד. מאיר חפוטה תלמיד כתה ג' ועילאי חפוטה תלמיד כיתה א', שניהם מבית הספר "שילה" זכו במקום הראשון בבית ספרם, עלו יחד עם עוד 2 משפחות לגמר העירוני, שם נבחרו לייצג את העיר בגמר המחוזי שהתקיים בעיר שדרות.

מאיר חפוטה עם אלון דוידי ראש עיריית שדרות בהענקת תעודות ההשתתפות בחידון

לגמר המחוזי הגיעו 5 אוטובוסים לעודד את האחים הצעירים, בו היו הקטנים ביותר, ולמעשה – עילאי, שנמצא בכיתה א', היה המתמודד הצעיר ביותר בחידון אי פעם. בשלב המחוזי הגיעו האחים ובני משפחתם, ההורים אשר ודגית והדודה נחמה פיליפ אל המקום הרביעי.

בית הספר "שילה" כבר 3 שנים מצליח להגיע עם תלמידיו לשלבים מתקדמים בחידון ובשנה שעברה משפחת איבגי העפילה אל החידון הארצי. משפחת חפוטה ביקשה להודות למורים ולמנהלת בית הספר נעמה סט, שמעודדים את התלמידים להשתתף ולקחת חלק בחוויה הזו ותומכים ביוזמות חינוכיות ולימודיות ובמצויינות בחינוך ובערכים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר