שבוע "רב ידע" באדיבות: בית הספר "היובל"

שבוע "רב ידע" בבית ספר "היובל"

גם השנה קיימו בבית הספר היסודי "היובל" שבוע "רב ידע" במהלכו העמידו את הידע במרכז, והעשירו את עולמם של התלמידים באמצעות הרצאות, סיורים, הדרכות ועוד

פורסם בתאריך: 6.3.19 10:57

     

במסגרת שבוע "רב ידע" בביה"ס "היובל" הורים רבים הגיעו להרצות בפני התלמידים בתחום התמחותם: סקיפר מהנמל, לוחמי אש, מומחה מהאקדמיה ללשון, מרצים איכותיים (באמצעות הרצאות סינכרוניות), סופר סת"ם ועוד רבים וטובים הרצו בפני התלמידים והעשירו את עולם הידע שלהם.

תלמידי השכבות הגבוהות העבירו שיעורים (שהם עצמם תכננו והכינו) בשכבות הגיל השונות בנושא "יזמות" – התחום אותו הם לומדים. השיעורים הללו התקיימו במסגרת "תלמידים מלמדים תלמידים" הנהוגה בבית הספר. גם ההורים והצוות החינוכי לא קופחו וזכו להאזין להרצאתו המרתקת של ד"ר דניאל נווה שנבחר לאחרונה כמרצה מעורר השראה באקדמיה בישראל, בנושא "התמדה וקשב בחיי המשפחה".

גולת הכותרת של שבוע זה היתה ביקורו של שגריר אוסטרליה, Mr. Chris Cannan  בבית הספר. במהלך הביקור פגש השגריר את תלמידי קבוצת מצויינות אנגלית וקבוצה נוספת של תלמידים, שוחח עמם בשפה האנגלית על תפקידו כשגריר, סיפר להם על אוסטרליה, ואף השיב על שאלותיהם של התלמידים הנרגשים.

שבוע "רב ידע" הנו שבוע חגיגי, והוא חלק בלתי נפרד מ"קמפוסי הידע" הנהוגים בבית ספרנו, בהם, מדי שבוע תלמידים לומדים בקבוצות דו-גיליות נושאים ותחומים שונים לפי בחירה שלהם.

שבוע "רב ידע" במסגרתו נפגשו התלמידים עם סופר סת"ם באדיבות: בית הספר "היובל"

ביקורו של שגריר אוסטרליה בבית הספר באדיבות: בית הספר "היובל"

שבוע "רב ידע" הנו שבוע חגיגי, והוא חלק בלתי נפרד מ"קמפוסי הידע" הנהוגים בבית ספרנו, בהם, מדי שבוע תלמידים לומדים בקבוצות דו-גיליות נושאים ותחומים שונים לפי בחירה שלהם.

פנינה ויינשטיין, מנהלת בית הספר מאמינה בחשיבותו ובכוחו של הידע, ומצטטת מדבריו של ד"ר יחיאל שרמן: "הכלי החשוב ביותר לבניית חכמה הוא בניית עוצמה של שאילת שאלות. עומק השאלות יהיה רב יותר ככל שהן תתבססנה על ידע האצור במוח". פנינה ממשיכה ואומרת: "זוהי השנה השנייה לקיומם של קמפוסי הידע ושל שבוע "רב ידע", ואלה, נוחלים הצלחה רבה ומהווים מקור גאווה מקצועי לכלל הצוות החינוכי שנהנים ללמד תכנים אותם הם בחרו, וללמד תלמידים המגיעים למפגשים מתוך בחירה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר