סמינר גיבורי אל צילום: עמיחי חדד

סמינר גיבורי אל

השבוע צויין שבוע האינטרנט הבטוח שבמסגרתו התקיים סמינר 'גיבורי אל' לתלמידי כיתות ז ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 19.2.19 22:37

     

במסגרת שבוע האינטרנט הבטוח, שצוין השבוע, התקיים סמינר 'גיבורי – אל' לשכבות ז' בעיר. זו השנה השנייה בה מתקיים הסמינר באשדוד כשמטרתו העיקרית הינה פיתוח אחריות אישית וחברתית והתמודדות עם בריונות. הסמינר מהווה אירוע שיא בנושא מאבק בבריונות ברשת, כחלק מפעילויות המניעה ותוצר של אחד משיתופי הפעולה הרבים בין הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות ברשותה של המנכ"לית – הגב' סימונה מורלי לבין אגף שפ"י והפיקוח של הייעוץ במשרד החינוך, ברשותן של הגב' רונית יצקר והגב' מיכל בן זאב שאול.

את היום  הובילו הגב' אדווה בר – מדריכת אקלים רשותית ויועצת במקיף ח' – בו התקיים האירוע השנה ומר רותם מגידי – מנהל מניעה בחינוך הפורמלי ומנהל תכנית מוגנות חברתית בעיר. תכנית 'מוגנות חברתית' היא אחת המענים החשובים והמסייעים להגברת תחושת המוגנות בבתי הספר עבור התלמידים – הנהנים ממגוון פעילויות הקשורות למוגנות בסביבת הלמידה ומהלך ההפסקות. את העשייה עם התלמידים לאורך כל השנה מובילים יועצות בתי הספר ומדריכי המוגנות. היועצות ומדריכי המוגנות העבירו סדנאות בנושא ובסיום היום העמיתים הציגו סלוגנים של מניעת בריונות מכל סוג.

תודה לשותפים:  הגב' סימונה מורלי- מנכ"לית הרשות העירונית, הגב' רונית יצקר והגב' מיכל בן זאב שאול – מפקחות אגף שפ"י במשרד החינוך, למר צורי דביר-  מנהל מקיף ח' – על האירוח, למר קובי מור -ראש מחלק נוער במשטרת אשדוד – על העברת הרצאה בנושא החוק ברשתות החברתיות, מר ניסים כהן – מנכ"ל עמותת 'עתיד בטוח', המפעילה נבחרות מנהיגות צעירה בתכנית מוגנות חברתית וכמובן ליועצות ולמדריכי המוגנות על עשייתם החשובה והמשמעותית לאורך כל השנה.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר