מחאת ההורים הבוקר מחוץ לשערי מקיף ג'
מחאת ההורים הבוקר מחוץ לשערי מקיף ג'

ועד ההורים במקיף ג' נערך להשבתה החל ממחר

זאת, בעקבות המשך העסקתה של מורה שלפי הנטען התבטאה במילים קשות ופוגעניות כלפי תלמידים. הבוקר הפגינו חברי ועד ההורים בדרישה להדיח אותה מתפקידה ומחר הם מתכוונים להשבית את הלימודים בכל ביה"ס בין 8 ל-10. מימון: "תומך בעמדת ההורים"

פורסם בתאריך: 2.9.18 18:51

     

שנת הלימודים החדשה נפתחה במקיף ג' באשדוד באקורדים צורמים. חברי ועד ההורים הבית ספרי עמדו הבוקר בכניסה והניפו שלטים הקוראים להדיח את אחת המורות מתפקידה. מדובר במורה שהועלו נגדה תלונות לא מעטות על התנהגות לא נאותה ועל התבטאויות פוגעניות כלפי תלמידים. גם הנהלת בית הספר ומנהל החינוך בעירייה צידדו בהשעייתה אולם בימים האחרונים נודע שהיא שבה ושובצה ללמד.

לדברי יו"ר ועד ההורים הבית ספרי, ליאורה גולדשטיין, החל ממחר בבוקר ההורים צפויים להשבית למשך שעתיים את הלימודים בין 8 ל-10 בכל יום, כל עוד המורה תמשיך לעבוד.

הפרשה נחשפה ב"כאן דרום" לפני חודשיים וחצי. אם לתלמיד סיפרה לפני כחודשיים ל"כאן דרום", כי "המורה אמרה לו בהזדמנות אחת 'מכוער אחד, מגעיל, מסריח'". אביו של תלמיד אחר אמר שהמורה התבטאה בצורה גזענית כלפי בנו וחברו על רקע מוצאם האתיופי.

מחאת ההורים הבוקר

מחאת ההורים הבוקר

בינתיים כאמור הרשויות תמימות דעים שהמשך עבודה של המורה במקיף ג' ואולי בכלל היא בעייתית. בעוד הדברים ממשיכים להתברר, לפי שעה לא נמסר שיש שינוי.

"יש יותר מידי תלונות נגד אותה מורה, ואני בהחלט תומך בעמדת ההורים ובדרישתם", מסר בתגובה ראש מנהל החינוך בעיריית אשדוד, אריה מימון.

אריה מימון בוועידת החינוך של "כאן דרום". צילום: פבל

אריה מימון בוועידת החינוך של "כאן דרום". צילום: פבל

ממשרד החינוך טרם התקבלה תגובה לדברים. ביקשנו לקבל את תגובת המורה באמצעות המשרד – גם אותה לא קיבלנו עד עתה.

נציין שבשלהי שנת הלימודים הקודמת נמסר ממשרד החינוך בעניינה של אותה מורה: "אנו מתייחסים לטענות בחומרה רבה ובודקים אותן באמצעות גורמי המקצוע, לרבות הממונה על משמעת עובדי הוראה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר