מקיף ג'. צילום: פבל
מקיף ג'. צילום: פבל

הרוחות במקיף ג' סוערות בעקבות התבטאויותיה של אחת המורות כלפי תלמידים

התנהגותה הבעייתית של מורה במקיף שלפי העדויות משפילה ומבזה תלמידים, הביאה הורים ליזום השבתת מחאה. לדברי אם לתלמיד, "המורה אמרה לו 'מכוער אחד, מגעיל, מסריח'". אביו של תלמיד אחר אומר שהמורה התבטאה בצורה גזענית כלפי בנו וחברו על רקע מוצאם האתיופי. בעיריית אשדוד מגבים את טענותיהם של ההורים ואת מאבקם ומעבירים את הכדור למשרד החינוך שמוסר: "מתייחסים לטענות בחומרה רבה"

פורסם בתאריך: 14.6.18 17:49

     

הרוחות במקיף ג’ באשדוד סוערות בשל התנהגותה של אחת המורות בבית הספר והיחס שהיא מגלה כלפי תלמידים שלה.

בעדויות שהגיעו אלינו נטען שהמורה נקטה לא אחת אלימות מילולית, שפה קשה ולמעשה ביוש של כמה מתלמידיה.

עד כדי כך הגיע המצב שבוועד ההורים יזמו השבתה של הלימודים בבית הספר למשך שעתיים, אך בינתיים החליטו לתת עוד צ’אנס להנהלה לפעול מול אותה מורה.

מקיף ג'. צילום: פבל

מקיף ג'. צילום: פבל

אם לתלמיד שלומד בכיתתה של המורה פנתה ליו”ר ועד ההורים הבית—ספרי ליאורה גולדשטיין במכתב ובו פירטה מה עבר לדבריה בנה באחד המפגשים עם המורה. “בני”, כתבה האם (הפרטים שמורים במערכת) שאל אותה בתחילת השיעור, ‘מה עושים היום?’ הוא עמד לידה, ואז היא הסתכלה עליו ואמרה: ‘איכסה, תראה מה יש לך בעין, מכוער אחד, איזה מגעיל, לך ממני, יא מסריח'. הבן שלי לא ענה לה, אך התעצבן ונעלב ויצא מהכיתה. כל זה נעשה ברבים בפני חבריו לכיתה. לא ייתכן שמורה תדבר ככה, תשפיל ותעשה שיימינג לתלמיד. אבקש להעביר את הדברים הלאה, זו אינה הפעם הראשונה שהמורה מביישת ומשפילה תלמידים מהכיתה. אדם כמוה אסור שיופקד על חינוך ילדינו”.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


יו”ר ועד ההורים במקיף ליאורה גולדשטיין: “הנושא נמצא בדרגים גבוהים של הפיקוח. אני מכירה תלונות נוספות בעניינה של אותה מורה לגבי גידופים, השפלות ואלימות מילולית. יש מקרה נוסף, חמור, על רקע צבע עור. היא הקרינה סרט בכיתה על אלימות והיא אמרה לתלמידים ממוצא אתיופי שהסרט הזה הוא במיוחד עבורם. יש מקרים של ילדים שבכו בגללה. יש הורים שמתוך כעס הנחו את הילדים שלהם לא להיכנס לשיעורים שלה. זו התעללות מתמשכת”.
יו"ר ועד ההורים של מקיף ג ליאורה גולדשטיין

יו"ר ועד ההורים של מקיף ג' ליאורה גולדשטיין

אביו של אותו תלמיד מהמקרה עם הסרט: “היא אמרה לבן שלי ושל חבר שלי שהם צריכים לשים לב בגלל שגם הם כהי עור כמו אלה שראו בסרט והתנהגו בצורה אלימה. ברור שיש פה התנהגות גזענית, ועוד להעליב ככה ילדים? הם נולדו פה בארץ, מה השטויות האלה? זה מאוד פוגע. אני חושב שאישה כזאת לא צריכה לעבוד במערכת החינוך”.

 

בעיריית אשדוד מחזקים את העדויות על התנהלות בעייתית מצד המורה ומצדדים בהורים. ממינהל החינוך בעירייה נמסר בתגובה: “מדובר במורה שהתקבלה במקיף ג’ כהעברה יזומה של משרד החינוך, ובמשך הזמן הצטבר חומר המציג תמונת התנהגות בעייתית כלפי התלמידים. הדברים הגיעו לכדי כך שההורים הביעו את מורת רוחם והכריזו כי אין ביכולתם לסבול התנהגות זו כלפי ילדיהם ובכוונתם לנקוט צעדים מעשיים, גם במחיר השבתה, עד להעברתה מן המקיף. מינהל החינוך יעמוד מאחורי ההורים והנהלת המוסד בכל צעד חוקי שינקטו בכיוון זה. בנוסף, תנקוט הרשות צעדי מנע נוספים, באישור הגורמים הרלוונטיים בעיריית אשדוד ומשרד החינוך, על מנת להסיר את סבלם של ההורים, התלמידים והנהלת בית הספר, וכן תיאבק בכל הכלים העומדים לרשותו בסחבת של משרד החינוך בטיפולו במורה”.

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר: “אנו מתייחסים לטענות בחומרה רבה ובודקים אותן באמצעות גורמי המקצוע, לרבות הממונה על משמעת עובדי הוראה”.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר