אלי זריהן כובל עצמו במועצהצלם מיכאל גליקמן
אלי זריהן כובל עצמו במועצה צלם מיכאל גליקמן

ישיבת מועצה סוערת סביב מחאת הורים על העברת הגנים

פורסם בתאריך: 13.2.19 22:57

     

בשעה זו מתקיימת ישיבת מועצה סוערת במיוחד, אשר כונסה בדרישת חברי מועצה (מרביתם מהאופוזיציה, אך גם בחתימת סגן ראש העיר גרשוב). כל זאת על רקע דיון בבית משפט על  עתירה שהגישו שני הורים נגד החלטת העירייה להעביר כיתות גן של החינוך המיוחד לבתי הספר – דבר שנבע עקב מחסור בכיתות לימוד בעקבות צורך גובר בכיתות גן בעיר.

בדיון הציג ראש העיר יחיאל לסרי כי קיים פיתרון חלקי לבעיה ומדובר בשישה מתוך תשעה גנים שיותאמו, ושהוא מקווה כי יימצא פיתרון הולם עד לראשון לספטמבר. "גם אני לא ישן בלילות מהבעיה הזו", אמר לסרי.

בדרישת חבר המועצה לחמני התקיימה הצבעה שמית על ביטול ההחלטה, אשר הופלה על ידי חברי הקואליציה. סדר הישיבה הופר כל כמה דקות בקריאות בוז וקריאות "לסרי, הביתה", לאחר הפלת ההצבעה התפרץ  אלי זריהן, תושב העיר אשדוד ואבא לילד בחינוך המיוחד וכבל את עצמו הערב ליציע אולם המועצה וזעק מדם ליבו, בדרישה שחברי מועצת העיר ישנו את ההחלטה להעביר את ילדי החינוך המיוחד לכיתות בתוך בתי ספר. שהוא מתכוון לשהות במקום עד אשר יימצא פיתרון לבעיה. "אתם לא אטומי לב! לא מבינים שהתינוקות עוד אפילו לא למדו לדבר ואתם שמים אותם בבתי ספר!" זעק האב.

 


שוטרים שהוזעקו למקום שכנעו את האב להסיר את האזיקים בהם כבר עצמו והבהילוהו מחוץ למרפסת הצופים.

לפני שבועות מספר, התקבלה החלטה בעירייה להעביר כיתות גן של ילדי החינוך המיוחד לכיתות בתוך בתי הספר רגילים. אמנם לא מדובר כאן בשילוב של ילדיצרכים מיוחדים עם כלל התלמידים, אלא בהעברת כיתות הגן לביתי הספר. ההורים לילדים דרשו מבכירי העירלבטל את ההחלטה לאלתר ולהשאיר את הילדים בכיתות הגן, אבל נענו בשלילה גורפת.

 

לפני כשבוע, נערך סיור של ראש העיר וממלא מקומו בבית ספר הראל, בשיתוף ההורים והסיור הסתיים מבחינת ההורים ללא פתרון מניח את הדעת.

נוסף על פסילת על נפילת ההחלטה על ביטול מעבר הגנים, דחו חברי המועצה גם החלטה של כצנלסון על הצבת מצלמות בגני הילדים כצו השעה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר