הורים מוחים בישיבת המועצה לפני חודשיים. צילום יניב קקון
הורים מוחים בישיבת המועצה לפני חודשיים. צילום יניב קקון

גני החינוך המיוחד: הורים הגישו עתירה נגד העירייה

פרסום ראשון: הורים לילדים מעוכבי התפתחות הגישו היום בביה"מ המחוזי בבאר שבע עתירה נגד עיריית אשדוד וד"ר לסרי בעקבות ההחלטה להעביר את הגנים לתוך שטחי בתי ספר

פורסם בתאריך: 12.7.18 22:19

     

התנגדות ההורים של ילדי 9 הגנים מעוכבי ההתפתחות באשדוד  להעביר את ילדיהם לתחומי 8 בתי ספר עולה דרגה: היום (חמישי) הגישה נציגות שכוללת 2 הורים ו-2 ילדים, עתירה לבית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע כנגד עיריית אשדוד, ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי וראש מנהל החינוך אריה מימון – בדרישה שזו תבטל את החלטתה ותחזיר את הילדים למבני הגנים שלהם.

בעתירה שהוגשה באמצעות עו"ד יוסי בן דיין בסיועו וליוויו של חבר מועצת העירייה עו"ד ד"ר אלי לחמני, שעשו זאת בהתנדבות מלאה, נטען כי החלטת העירייה שנובעת מהעדר מקום ותקציב היא בלתי ראויה ובלתי מקצועית ומהווה פגיעה באוכלוסייה חלשה. הדיון בעתירה נקבע ליום חמישי בשבוע הבא.  

ילדים במשמרת מחאה בבניין העירייה השבוע. צילום: נעמה אילני

ב-19.6 שיגרה עיריית אשדוד הודעה להורים, שנפלה עליהם כרעם ביום בהיר וכך גם על הגננות, לפיה ילדיהם יפונו  לשנת הלימודים הקרובה למבנים חלופיים בתחומי בתי ספר רגילים ובהודעה הוסבר כי ההחלטה היא במסגרת התייעלות בה יפונו מבני הגנים שלהם לטובת פעילות של מסגרות אחרות.

 

ביום רביעי בשבוע שעבר דנה מועצת העירייה בנושא אותו העלה לסדר היום לחמני. בתום דיון  סוער כשהתברר שהעירייה אינה מתכוונת לחזור בה מהחלטתה החליטו ההורים להחריף את מאבקם. למחרת הישיבה, החל מיום חמישי ובמהלך כל השבוע החולף הם קיימו מידי יום יחד עם ילדיהם משמרות מחאה בכניסה ללשכת ראש העיר.

דר יחיאל לסרי צילום דודו בכר

ד"ר יחיאל לסרי. צילום דודו: בכר

השבוע נוסח מכתב תמיכה במאבק ההורים שאליו צורפו שמותיהם של 29 קלינאי תקשורת שקראו לעירייה לחזור בה מהחלטתה.

בנוסף שרת הקליטה סופה לנדבר תושבת העיר שיגרה מכתב לשר החינוך בנט וקראה לו להתערב ולמנוע מהעירייה לבצע את תכניתה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר