ילדים במשמרת מחאה בבניין העירייה השבוע. צילום: נעמה אילני
ילדים במשמרת מחאה בבניין העירייה השבוע. צילום: נעמה אילני

דיון ראשון בעתירת ההורים נגד העברת הגנים

בית המשפט הציע שהעירייה תיפגש שוב עם נציגי ההורים ותאפשר להם להעביר חוות דעת מקצועית מטעמם. העירייה קיבלה את ההצעה

פורסם בתאריך: 19.7.18 11:58

     

 

הבוקר התקיים בבית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע דיון בעתירה שהגישו שני הורים נגד החלטת העירייה להעביר כיתות גן של החינוך המיוחד לבתי הספר – דבר שנבע עקב מחסור בכיתות לימוד בעקבות צורך גובר בכיתות גן בעיר.

בעיריית אשדוד מוסרים שבפתח הדיון הבהיר משרד החינוך כי הוא ליווה את העירייה ואישר את המהלך שיזמה. בית המשפט ציין כי העתירה כפי שהוגשה לא מצביעה על פגם המצדיק התערבות בהחלטת העירייה, במיוחד לאור תמיכת משרד החינוך במעבר.

נציג העירייה הסביר בדיון שהמהלך לווה בבדיקה קפדנית של המבנים, ובהשקעה כספית עצומה של כ-4 מיליון שקלים לצורך התאמה אופטימלית של המבנים לרבות הקמת חצרות נפרדות ומותאמות לכל אחד מהגנים, התאמות אקוסטיות (כגון תקרות אקוסטיות ומזגנים חדשים), התקנת חדרי טיפול לצרכי הגנים והתאמת שירותים. על מנת להקל על ילדי החינוך המיוחד החליטה העירייה להקצות לכל אחד מהגנים הללו סייעת נוספת שתלווה את הילדים ותסייע להם בהסתגלות לבית הספר.

"העירייה מבינה לליבם של ההורים, ופתוחה לשמוע אותם, ולבצע כל התאמה שתידרש על מנת שהמעבר יהיה חלק, ושההורים יוכלו לשלוח את הילדים בלב שקט לבית הספר", נמסר.

בית המשפט הציע שהעירייה תיפגש שוב עם נציגי ההורים ותאפשר להם גם להעביר לה חוות דעת מקצועית מטעמם. העירייה קיבלה את ההצעה. דיון נוסף נקבע ל- 14.8.18.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר