אתי סהלו קרדיט צילום – תומר רייכמן

את שרת הבריאות האשדודית כבר הכרתם?

נשיא המדינה, רובי ריבלין נפגש עם אתי סהלו תלמידת מקיף י' לכבוד יום האישה הבינלאומי כחלק מנבחרת נשית שמייצגת את דור העתיד ואת 'השרות הבאות של ישראל'. ריבלין לנבחרת: "רואה אתכן וַאני רואה את ממשלות העתיד אולי גם את נשיאוֹת העתיד״

פורסם בתאריך: 6.3.18 17:18

     

לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ביום חמישי הקרוב, יזם הנשיא מפגש עם דור העתיד של שרות הממשלה הפוטנציאליות הצומחות ברחבי הארץ. 22 תלמידות מובילות בתחומים שונים נבחרו על מנת להרכיב את תמונת הממשלה העתידית מתוך הצורך להעביר מסר ברור כי זוהי מציאות אפשרית וקרובה. 'השרות' התייצבו מאחורי הנשיא שישוב כמקובל על כיסא הנשיאות ויחד שיחזרו את צילום ״תמונת הממשלה״ המסורתית כנהוג במשכן נשיאי ישראל לאחר השבעת כל ממשלה וממשלה. במסגרת המפגש הציגה כל ״שרה״ את התיק בממשלה עליו היא אמונה וסיפרה על העשייה הנוכחית שלה בתחום בו היא מתפתחת ופורצת דרך.

שרת הבריאות שנבחרה היא לא אחרת מאשר אתי סהלו מתיכון דתי מקיף י' באשדוד. שביום יום בין בגרות אחת לאחרת היא מדריכת מתנדבים בכירה במד"א, שעוברת מיונים לקורס פרמדיקים. מתנדבת עם אנשים עם מוגבלות אישית והתפתחותית.

הנשיא הקשיב לכל שרה ושרה וחלק עימה מניסיונו בתחום הרלוונטי. עם השרה לביטחון פנים דן על פתרונות לבריונות הרשת הגואה, משרת הבריאות המתנדבת במד״א שמע על הספק הטיפול בחדר מיון בכל ערב ועם שרת התקשורת, תיק אותו החזיק הנשיא כשר בעבר, דן ארוכות על חשיבותו של השידור הציבורי. ״לפעמים שואלים אותי איך אני מדמיין את ישראל בעוד שלושים שנה. בממשלה היום יש ארבע שַֹרות, מתוך עשרים שרים. אני רואה אתכן וַאני רואה את ממשלות העתיד אולי גם את נשיאוֹת העתיד,״ אמר הנשיא.

התמונה הנשאיותית צילום – תומר רייכמן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר