הכי מיוחדים שיש: כנפיים של קרמבו סניף אשדוד

מסדר כנפיים – לא רק בחיל האוויר: השבוע התקיים בסניף 'כנפיים של קרמבו אשדוד מסדר הכנפיים

פורסם בתאריך: 25.2.18 14:34

     

השבוע חגגו בהתרגשות רבה, עשרות פעילי סניף אשדוד של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' (תנועת נוער המשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים) את טקס "מסדר הכנפיים" המיוחד בפעם החמישית. מסדר כנפיים הינו מסורת של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', תנועת הנוער היחידה בארץ ובעולם שמשלבת ילדים ובני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים. כמיטב המסורת קיבלו פעילי הסניף את אות כפיר (ע"ש כפיר קובי, החניך הראשון של התנועה.) שהוא סמל החזון של התנועה. הטקס מייצג תקופה בה עוברים פעילי הסניף את מערך מורשת בנושא הערכים של התנועה – אני שייך, אני יכול, אני מוביל, אני חבר, אני אוהב ואני ישראלי. הכנפיים של סמלי החזון מייצגים את מטרת פעילי התנועה לפרוש כנפיים ולהוביל את בשורת השינוי החברתי.
את הטקס כיבדו בנוכחותם סיגל דוד בוקסדורף, האם המייסדת של הסניף, ועידן אוזן, מנהל מחוז דרום בתנועה.
סיגל דוד בוקסדורף אמרה בהתרגשות בדבריה לפעילי הסניף: "כל מי שנמצא באולם זה הערב הוא נר, נר שמאיר את הסביבה". לאחריה עלה עידן אוזן, שהוסיף וסיכם את הפעילות בסניף: "יש משהו בתנועה הזאת, בסניף הזה שמבטא רגש חברי ואוהב".
כמידי שנה, פעילי הסניף בחרו נושא למסדר, והנושא שבחרו השנה היה "מתחת לים." לאורך החלק האומנותי של המסדר ניתן היה להרגיש את האווירה המיוחדת של הנושא ואת ההתרגשות הרבה של כל הפעילים – בין אם בסרטון מיוחד בו הופיעו או בהופעה מיוחדת של קבוצת הח"צ (החונכים הצעירים מכיתות ז') עם שיר שכתבו בעצמם.
שיא הטקס והרגע לו כולם חיכו סוף סוף הגיע – הצמדת "אות כפיר", סמל החזון של התנועה, לחולצות של כל פעילי הסניף. בזה אחר זה הוקראו שמות הפעילים שעלו לבמה לקבל את סמל החזון כשחיוך גדול על פניהם ובליבם ציפייה להמשך שנת פעילות מוצלחת.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר