צילום: סיטאר גיל

מהשיעור הזה הסטודנטים באחוה לא הבריזו

סטודנטים עם וללא מוגבלויות מהמכללה האקדמית אחוה, הפיקו יום פעילות שעסק כולו בנגישות מנקודות מבט שונות. זאת במטרה להעלות את המודעות ולהצביע על חשיבות הנגישות גם באקדמיה

פורסם בתאריך: 12.12.17 16:29

     

סטודנטים הפעילים בגרעין סמ"ן – סטודנטים מנהיגים נגישות, מהמכללה האקדמית אחוה, הפיקו יום פעילות חווייתי שעסק בנגישות מנקודות מבט שונות.

ביום הפעילות שנערך בשיתוף עם דיקן הסטודנטים ואגודת הסטודנטים, השתתפו סטודנטים מהחוגים והמסלולים השונים, אנשי סגל אקדמי ואנשי סגל מנהלי כאשר היום נפתח במופע סטנד-אפ בשם "סליחה על ההפרעה" של הסטנדאפיסטית יאנה המאובחנת במאניה-דפרסיה. במהלך המופע, הציגה וסיפרה יאנה על ההתמודדות שלה עם ההפרעה הנפשית בדרך הומוריסטית. בהמשך התקיים הפנינג נגישות חוויתי שכלל מסלול מכשולים עם כיסוי עיניים המדמה את הקשיים בהם נתקל אדם עיוור. ולאחר מכן התנסו הסטודנטים במשחק הספורט קריקט, כאשר התבקשו לשחק כשהם ישובים על כסאות גלגלים.  

המכללה האקדמית אחוה דוגלת בשוויון הזדמנויות למימוש הזכות להשכלה גבוהה ומאפשרת לכל סטודנט למצות את הפוטנציאל הגלום בו. לשם כך, המכללה מקיימת מערך תמיכה בסטודנטים עם מוגבלויות ולקויות למידה, שהינו מהמובילים בארץ.

בגרעין סמ"ן – סטודנטים מנהיגים נגישות במכללה האקדמית אחוה, המהווה חלק מהמערך, פועלים 7 סטודנטים עם וללא מוגבלויות במטרה משותפת לעלות את המודעות לקיומם של סטודנטים עם מוגבלויות באקדמיה. הפעילות כוללת יצירת מפגשים שבועיים קבועים בין חברי הגרעין, פעילויות אקטיביות בקרב הגורמים השונים בקמפוס, ייזום והוצאה לפועל של אירועים וימי שיא.

 

סיטאר גיל, רכזת סמ"ן במכללה האקדמית אחוה: "אני מאמינה שהשינוי יצמח ויגיע מהאקדמיה. ברגע שנלמד להבין ולקבל כל אחד, עם כל מה שמשתמע מכך, אנחנו נקדם את החברה עוד צעד אחד קדימה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר