SCE קמפוס אשדוד. צילום: מכללת SCE
SCE קמפוס אשדוד. צילום: מכללת SCE

בתום פגישה בין רה"ע ונשיא SCE הוחלט: המכללה תמשיך לפעול באשדוד

הפגישה היום התקיימה לאחר שנשיא המכללה הודיע כי בכוונתם לסגור את המכללה באשדוד על רקע הסחבת בבניית הקמפוס בעיר. "טובת אשדוד וצעירי העיר לנגד עינינו", סיכמו השניים

פורסם בתאריך: 4.6.24 18:43

     

בפגישה שהתקיימה היום בין ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ונשיא SCE המכללה האקדמית להנדסה, פרופ' יהודה חדד, נדונו מכלול הנושאים המעכבים את בנית הקמפוס, והובטח לתת להם מענה תוך זמן קצר.

פרופ' יהודה חדד. צילום: יח"צ SCE

פרופ' יהודה חדד. צילום: יח"צ SCE

הפגישה היום התקיימה לאחר שבתחילת השבוע הודיעה המכללה כי תפסיק את פעילותה בעיר וכבר בשנת הלימודים הבאה תופסק קליטת הסטודנטים למכללה. הסיבה: החלטות בירוקרטיות של העירייה הגוררות את התרחבות הקמפוס במשך שנים. פרופ' חדד אף שיגר מכתב חריף ללסרי וכתב לו כי המחלקות השונות בעירייה "מתעללות" באנשי המקצוע של המכללה ולא מאפשרות להם להתקדם בתוכנית בינוי הקמפוס.

בפגישה היום בין השניים הוחלט להמשיך ולקדם ביתר שאת את הקמת המכללה האקדמית ע"ש סמי שמעון ברובע המיוחד. "טובת אשדוד וצעירי העיר לנגד עינינו", סיכמו השניים.

בעירייה אומרים כי עיקרה של המחלוקת נבע מאי הבנה באשר לדרישה מוטעית של מחלקות ההנדסה והמשפטית מהמכללה לעמוד בתנאי שאינו קיים זה מכבר.

ד"ר לסרי נואם בכנס באסותא. צילום: לירון מולדובן

ד"ר לסרי נואם בכנס באסותא. צילום: לירון מולדובן

בפגישה שהתקיימה היום הוצעה תוכנית הסרת החסמים להתחלת הבניה של הקמפוס החדש. כמו כן, תואמה פגישת מעקב נוספת בין השניים בעוד שבועיים כדי לוודא שהתוכנית אכן יוצאת לפועל כמתוכנן.

פרופ' חדד התייחס לחשיבות המוסד האקדמי לעיר ותרומתו למשאב האנושי בעיר אשדוד לתעשיה והסביבה ואמר: "מצידנו נעשה כל מאמץ לקדם את המכללה בצד האקדמי והפיזי".

לסרי הוסיף: "שיתוף הפעולה עם המכללה נמשך כבר 20 שנה, ובהצלחה רבה, והקמפוס העתידי מהווה פרוייקט דגל של העיר אשדוד. אנו פועלים יחד ומלווים מקרוב את הליך הסרת כל החסמים שיאפשר את התחלת הבניה של הקמפוס האקדמי ברובע המיוחד בטווח הזמן המידי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר