תלמידים בבית ספר. צילום אילן אסייג
תלמידים בבית ספר. צילום אילן אסייג

זה נגמר: הלימודים יתקיימו מחר כרגיל

פורסם בתאריך: 15.5.23 20:28

עדכון אחרון: 15.5.23 21:52

     

מרכז השלטון המקומי הודיע הערב כי הלימודים מחר יתקיימו כסדרם.

הדבר מהווה בשורה, בטח עבור התלמידים בעיר אשדוד שחוו השבתת לימודים בשל מבצע "מגן וחץ".

ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי מסר כי "בתום התייעצויות בין ראשי הרשויות נתקבלה עמדתנו להחריג את מערכת החינוך על מנת לאפשר את הלמידה הנחוצה לילדים לצד המשך ההשבתה בכל יתר שירותי העיריה. הלחץ שיצרנו היום בשלטון המקומי, מאפשר את ההקלה למערכת החינוך החל ממחר.

"בלעדי התמיכה שלכם והידיעה שעם כל הקושי אתם מבינים שהמאבק הוא על היכולת להמשיך ולספק לתושבי אשדוד את רמת השירות המגיעה להם, לא היינו יכולים לקדם את המאבק. אנחנו נמשיך להאבק על זכותם של תושבי אשדוד להנות מכספי הארנונה שלהם בחינוך, ברווחה, בנקיון, בבטחון ובכל תחומי הפעילות".

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי

המועמד לראשות העירייה, ברק סרי שקרא מוקדם יותר לבטל את השביתה במערכת החינוך, אמר, "שמח שבעיריית אשדוד החליטו לאמץ את קריאתי ויחזירו מחר את התלמידים לבתי הספר.
מאבקים, גם הצודקים שבהם, לא יכולים לעשות על גב ילדינו".

במסגרת המאבק נגד קרן הארנונה, שביתת השלטון המקומי תימשך כרגע עד יום חמישי, "אך מערכת החינוך תוחרג ותחזור לפעילות מלאה, בכדי לא לפגוע בהורים ובילדים. לא ניתן לאף ילד להיות בן ערובה של שר האוצר", נמסר מהמרכז.

יחד עם זאת, אומרים שם כי הם יחריפו את המאבק בשורת בצעדים הבאים:
1. תוקפא עבודת ועדות תכנון ובניה.
2. לא ינתנו היתרים.
3. הרשויות יקפיאו הסכמי גג באזורי הביקוש.

במרכז השלטון המקומי מסרו עוד: "לרשויות המקומיות אין שום כוונה לשתף פעולה עם הקרן לגזילת כספי הציבור ואנו נפנה לערכאות משפטיות. לא נסכים להיות חברת הגביה של אוצר מדינת ישראל על חשבון גבם של התושבים שלנו.

"נמשיך ונעשה כל מה שניתן כדי להשאיר את כספי הארנונה בידי הרשויות בכדי שישפיעו אותם בחינוך, ברווחה, בתשתיות ובתרבות של התושבים שלנו.

"אנחנו מודים למיליוני התושבים שתומכים בנו במאבק הצודק וקוראים לציבור להמשיך ולתמוך ברשויות כדי שנוכל להמשיך להעניק לכם את השירותים העירוניים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר