אתר בנייה סמוך לגן ילדים

לאחר תלונות ההורים: יוצב מאבטח בגני הילדים במרינה באשדוד

הסמיכות של אתר הבנייה לגן הילדים עורר דאגה בקרב ההורים. חברת המועצה שרון מרק פנתה לעירייה ולמשרד החינוך בעניין. היום סייר במקום רה"ע והחליט כי במקום יוצב מאבטח

פורסם בתאריך: 16.3.23 19:36

     

הורים לילדים הלומדים בגנים במרינה הביעו את דאגתם לאור העובדה שבסמוך לגן יש אתר בנייה. הם טענו כי הם חוששים לילדיהם אשר חשופים לאותם עובדים ואין להם כל אבטחה.

שרון מרק. צילום: אבי רוקח

שרון מרק. צילום: אבי רוקח

חברת המועצה שרון מרק אף פנתה בעניין הזה לעירייה, "ההורים האלו כבר מעל שנה פונים לכל גוף עירוני אפשרי בבקשה להצמיד מאבטח/ת חמוש/ה [בדיוק כמו בגנים אחרים בעיר] לאור סמיכות את הבנייה העצום בקו אפס על הראש של הילדים, ונענים בתשובה מנותקת: 'הימנעו מתלונות שווא. לא יאושר תקן מאבטח'. אני מלווה אותם בשבועות האחרונים, הגעתי לסיורים באזור הגן ואפילו נכנסתי בעצמי לחצר הגנים ללא כל בעיה. ככה, כזרה".

מרק פנתה גם וגם לשר החינוך, יואב קיש ולחברת הבנייה אשטרום הבונה במקום.

בעקבות התלונות, הגיע ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, וסייר במקום ולאחר מכן קיבל החלטה כי יוצב מאבטח מטעם הרשות במקום.

עוד הנחה ראש העירייה לבצע מיפוי מלא של מוסדות חינוך שבקרבת אתרי בנייה פעילים ולבחון גם בהם את הצורך בהצבת מאבטח במקרים בהם סיורי הבטחון אינם מהווים פתרון הולם.

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי

"על אף שהאחריות לאבטחת המוסדות הינה על המשטרה, אני ער לחששות ההורים על רקע המצב והנחיתי להציב מיידית מאבטח בגנים הסמוכים לפרויקט במרינה ולהגיש לי ביום ראשון הקרוב מיפוי מלא", מסר ד"ר לסרי, "על פי הנתונים שבידי מדובר במספר קטן של מוסדות, אולם חשוב לי שתערך בדיקה מקיפה ובהתאם יינתנו הפתרונות. אני מודה להורים על העירנות וגילוי המעורבות".

"שמחה שהצלחתי להניע את הגלגלים לטובת הציבור, כי זה כל מה שחשוב! כסף קטן שקונה ביטחון גדול לתושבי העיר ומגיע להם לא פחות מזה", מסרה מרק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר