תגל מקבלת את הפרס. צילום: מרכז פרס לשלום ולחדשנות
תגל מקבלת את הפרס. צילום: מרכז פרס לשלום ולחדשנות

"אשדוד גאה בך": תגל מנשה קיבלה את אות "אבירת העתיד"

תגל מנשה תלמידת יב' מאשדוד תקבל ממרכז פרס לשלום את אות 'אבירת העתיד' על היותה נערה פורצת דרך ומעוררת השראה. האות ניתן לנשים ולנערות פורצות דרך אשר נבחרו על ידי ועדה מקצועית, המורכבת ממנהלים ומנהלות בכירות בתעשייה הישראלית

פורסם בתאריך: 14.3.23 23:11

     

תגל מנשה תלמידת י"ב במקיף ט' אשדוד, קיבלה ממרכז פרס לשלום את אות 'אבירת העתיד' –  המוענק לנערות פורצות דרך המהוות מודל חיקוי עבור בנות גילן. האות ניתן לה היום בטקס שהתקיים במסגרת אירועי יום האישה כביטוי לפועלן של הנשים בחברה הישראלית.

לתגל יש רזומה מעורר השראה. היא חניכה בתנועת הנוער "מחנות העולים", מתנדבת בארגון מד"א ומשמשת כסגנית ומ"מ ליושבת ראש מועצת התלמידים והנוער העירונית באשדוד. במסגרת פעילותה החברתית היא יוזמת פעילות בקרב הנוער ולאחרונה היתה מעורבת בקמפיין "החוף שלי רב פעמי", אליו רתמה נערות ונערים לפעילות משותפת עם אגף החופים ומחלקת איכות הסביבה, במטרה להעלאת המודעות לערכי הסביבה ולאיסור השימוש בכלים חד פעמיים בחופי אשדוד.

תגל מנשה. צילום: מרכז פרס לשלום ולחדשנות

תגל מנשה. צילום: מרכז פרס לשלום ולחדשנות

מרכז פרס לשלום מעניק כאמור את אות 'אבירת העתיד' לנשים ולנערות פורצות דרך אשר נבחרו על ידי ועדה מקצועית, המורכבת ממנהלים ומנהלות בכירות בתעשייה הישראלית, בשל פועלן למען הקהילה והיותן מקור השראה לאחרות. תעודת 'אבירת העתיד' לשנת 2022, הוענקה לתגל ולכל הנשים והנערות שנבחרו ע"י הוועדה.

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי פירגן לתגל ואמר: "תגל, אשדוד גאה בך. את אות ומופת למנהיגות צעירה וערכית, ואת הפנים היפות של הנוער הנפלא שלנו".

האבירות לשנת 2022. צילום: מרכז פרס לשלום ולחדשנות

האבירות לשנת 2022. צילום: מרכז פרס לשלום ולחדשנות


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר