פגיעה מינית בילד. צילום אילוסטרציה
ילד. צילום אילוסטרציה: freepik.com

אוספים תרומות למשפחתו של התלמיד האוטיסט שהותקף מינית בביה"ס באשדוד

אמו של הנער עזבה את עבודתה כדי לשבת עמו בבית וזאת מחשש שיחזור לביה"ס ויפגוש את התלמידים שלכאורה פגעו בו. בימים אלה מתקיים גיוס תרומות לתמיכה במשפחה שכעת פנתה גם לבית המשפט בדרישה שיורה להרחיק את התלמידים החשודים בפגיעה

פורסם בתאריך: 6.1.23 15:50

     

כמעט חודשיים עברו מאז גילתה משפחתו של ד' נער אוטיסט מאשדוד, כי הוא הותקף מינית ופיזית על ידי תלמידים אחרים. המקרה הזה זעזע את אשדוד ואת מערכת החינוך בפרט. הדבר אף הביא להשבתת לימודים בבית הספר וכן להפגנה של הורי תלמידים מבית הספר.

הפגנת ההורים

הפגנת ההורים

הפגנת ההורים

הפגנת ההורים

מאז שנודע כי התלמידים שנטען כי תקפו אותו, ממשיכים להגיע לבית הספר במסגרת תוכנית "מוגנות", ד' לא הולך לבית הספר ונשאר בביתו. אלא שהוא אינו יכול להישאר לבדו בבית ומי שנאלצת להישאר איתו היא אמו שהפסיקה את עבודתה כמטפלת.

הדבר כמובן פוגע בפרנסת הבית, אבל האמא אינה מסוגלת להחזיר את בנה לבית הספר בו הוא עלול לפגוש או לראות את מי שלכאורה פגעו בו.

מי שנחשפה למצב הזה והחליטה להירתם עבור המשפחה היא ליבי ספוז'ניקוב, יו"ר ועד ההורים בבית הספר שחר ונציגה של הנהגת ההורים העירונית. לאור זאת היא החליטה להתחיל במבצע מיוחד לאיסוף כספים עבור המשפחה.

ליבי ספוז'ניקוב מפגינה

ליבי ספוז'ניקוב מפגינה

היא פתחה חשבון פייבוקס ובו כבר נאספו 3,500 ש"ח לטובת קיום המשפחה, אך הסכום הזה אינו מספיק ויש צורך בתרומות נוספות.

אמו של ד' הודתה לספוז'ניקוב על המהלך וכתבה לה כי היא מודה על כך לה ולכל מי שתרם, "אני מאוד מודה לכל אחד בשם של כל המשפחה שלנו. אנחנו עכשיו עוברים מצב לא פשוט, אבל עם עזרה של אנשים כאלה טובים, פשוט החזרתם לי אמונה באנשים… כי כמעט חודשיים היינו במצב הנוראי לבד לגמרי… עכשיו אני מרגישה שיש לנו תמיכה מאוד גדולה. תודה על הלב שלכם, על אכפתיות, תודה שהבן שלי לא לבד", כתבה האם.

במקביל, עתרה המשפחה לבית המשפט בדרישה להרחיק את התלמידים החשודים בפגיעה בו, מבית הספר. בחוות דעת של פסיכיאטרית שבדקה את ד' נכתב כי הוא סובל מפוסט טראומה וחי בחשש מתמיד מהילדים שפגעו בו. כמו כן, נכתב כי יש להחזיר את ד' לשגרת לימודים מלאה תוך הרחקתם של הפוגעים מהמוסד החינוכי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר