תיכון באר טוביה
תיכון באר טוביה

כמעט 10% מעל הממוצע הארצי: 85% זכאים לבגרות בבאר טוביה

משרד החינוך פרסם את שיעורי הזכאים לבגרות לשנים 2020-2021. אחוז הזכאים בבאר טוביה עומד על מעל 85%. דיצה ארדי מנהלת אמי"ת באר טוביה: "כבוד לתלמידים ולצוות המורים, על המסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה- לימודי וערכי"

פורסם בתאריך: 14.9.22 07:13

     

בבאר טוביה רואים את פירות ההשקעה של השנים האחרונות, לאחר שפרסם משרד החינוך את נתוני הזכאים לבגרות לשנים 2020-2021. על פי הנתונים, אחוז הזכאות לבגרות עולה על הממוצע הארצי ועומד על 85% זכאים, כמעט 10% מעל הממוצע הארצי. כמו כן, המועצה מובילה בכ-5% מעל הממוצע הארצי בנתוני ההתמדה (מניעת פרישות של תלמידים ממוסדות החינוך).

במועצה האזורית באר טוביה 2 תיכונים, תיכון אמי"ת ותיכון ממלכתי באר עמ"י, אשר שותפים שווים להצלחה המוערכת. בתיכון אמי"ת 84.5% זכאים לבגרות ורבע מהתלמידים מצטיינים במתמטיקה. מדובר בעליה קלה לעומת שנת הלימודים שקדמה לה, בארבע השנים האחרונות נמשכת מגמת העליה באחוז הזכאים לבגרות.

ממוצע זכאים לבגרויות 2022

ממוצע זכאים לבגרויות 2022

עליה נוספת מהשנה שעברה נרשמה גם בקרב המצטיינים באנגלית ובמתמטיקה. כ- 25% מהבוגרים נבחנו ברמת חמש יחידות מתמטיקה כאשר רק לפני שש שנים, בשנת תשע"ה, עמד אחוז הנבחנים בחמש יחידות מתמטיקה על פחות מ10%. עוד עליה נרשמה בקרב המצטיינים באנגלית: כ- 55% מהבוגרים נבחנו ברמת חמש  יחידות באנגלית, עליה של עשרה אחוזים ממספרם בשנה שעברה.

ממוצע התמדה 2022

ממוצע התמדה 2022

"כבוד לתלמידים ולצוות המורים, על המסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה- לימודי וערכי", אמרה דיצה אדרי, מנהלת אמי"ת באר טוביה. "אהבת התלמידים והאכפתיות מכל אחד ואחת תמשיך להוביל את כולנו. תודה גדולה לכל משפחת עובדי התיכון על ההשקעה ותודה על הגב שמעניקים לנו המועצה, משרד החינוך ורשת אמית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר