עיריית אשדוד
עיריית אשדוד

עוד לא נרשמתם? כ-70% כבר נרשמו לכיתות א' והגנים באשדוד

למרות שמחלקת הרישום כולה נשלחה לבידוד בעקבות חשיפה לחולת קורונה, הרישום התבצע דרך בתי העובדות שחוברו למערכת לשעת חירום של העירייה. "היה זה אחד המבחנים החשובים ביותר מאז פרוץ הקורונה", אומרים בעירייה

פורסם בתאריך: 14.1.21 20:46

     

בעיריית אשדוד מציגים אחוזי רישום גבוהים במיוחד ליום הראשון שבו נפתחה מערכת הרישום – כ-70%. סה"כ נרשמו 4,394 ילדים לגני העירייה והם מהווים 66% מפוטנציאל הרישום לגני ילדים, ולכיתות א' נרשמו 1,710 ילדים המהווים 71% מפוטנציאל הרישום לכיתות א'.

הרישום לגנים ילדים ובתי הספר מתקיים זה מספר שנים באמצעות רישום דיגיטלי וללא צורך בהגעה פיזית למחלקות הרישום. משנה לשנה שודרגו המערכות ובעירייה אומרים כי בסך הכל נרשמת שביעות רצון גבוהה מאוד מצד התושבים מתהליך הרישום.

גן ילדים. צילום: עיריית אשדוד

גן ילדים. צילום: עיריית אשדוד

אלא שהשנה התעורר חשש קל, לאחר שכל מחלקת הרישום נכנסה לבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומתת. במקרה הזה, ניצבה התוכנית הדיגיטלית לחירום של העירייה בפני אחד המבחנים החשובים ביותר שלה מאז פרוץ מגפת הקורונה. אלא שבעירייה מציינים כי המבחן עבר בהצלחה ויום הרישום הראשון התנהל כסדרו, זאת לאחר התגייסות מהירה של אגף מחשוב ומערכות מידע חוברו מערכות המחשוב הרישום והטלפוניה לבתי העובדות ומנהלת המחלקה.

"עיריית אשדוד הכינה תוכנית דיגיטלית לחירום תוך דגש על שמירת רציפות העבודה גם כאשר העובדים נמצאים בבידוד", נמסר מהעירייה, "השירות לא פסק באף אחד מהאגפים והיום היה זה אחד המבחנים החשובים ביותר מאז פרוץ הקורונה והצלחנו לעמוד בו באופן מרשים והרישום נמשך כרגיל כולל נתונים גבוהים מאוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יחד עם זאת מדגישים שם כי "תהליך הרישום התבצע במתכונת זו ללא תקלות, אולם מטבע הדברים התשתיות בבתים יכולות להשפיע על מהירות המענה ולכן נודה מאוד באם תאזרו בסבלנות. אנו מתחייבים לעשות את כל הנדרש לקיום הליך רישום תקין ושוטף גם תחת מגבלת הבידוד, לרבות תוספת כוח אדם חליפי על ידי מינהל החינוך, במשרדי המחלקה. תודה על שיתוף הפעולה ובריאות לכולן".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר