רעות טיקולסקיאר ואחת התלמידות ממקיף י"א
רעות טיקולסקיאר ואחת התלמידות ממקיף י"א

אות הצטיינות למקיף י"א על איסוף תרומות במבצע "הקש בדלת"

פורסם בתאריך: 11.1.21 17:05

     

בית הספר מקיף י"א באשדוד השתתף במבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן, שבו לוקחים חלק מאות בתי ספר ברחבי הארץ מידי שנה. בית הספר זכה בתעודת הוקרה על הצטיינות באיסוף תרומות ועל המאמץ המיוחד של צוות המורים והתלמידים.

מבצע ההתרמה השנתי של האגודה נערך זו השנה ה-60, והוא מוכר בכל בית בישראל כסמל של נתינה וערבות הדדית. מבצע ההתרמה הוא חלק בלתי נפרד ממהותה של האגודה למלחמה בסרטן, אשר רק בעשור האחרון העבירה כ-180 מיליון שקל למרכזים רפואיים בישראל, זאת בנוסף לפעילויותיה האחרות.

השנה, בשל משבר הקורונה, הוחלט כי תלמידי בתי הספר לא יעברו מדלת לדלת, אלא יעזרו לקיים את המבצע באופן מקוון. משרד החינוך אישר את השתתפותם של תלמידי בתי הספר במבצע, למרות הקשיים, וציין כי הוא רואים חשיבות ערכית בעיסוק של התלמידים בתרומה לקהילה.

תלמידי בית הספר מקיף י"א, הדוגל במעורבות חברתית, צוות המורים וההורים התגייסו למבצע בכל הכח, עשו מאמץ מיוחד והצליחו לגייס למעלה מ-8 אלף שקל לטובת חולי הסרטן בישראל. השבוע הוענקה לבית הספר אות הוכרה כבית הספר המצטיין באזור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




רעות טיקולסקיאר רכזת חברתית של בית הספר: "אנחנו נרתמים לנושא בכל שנה. הפעם זה היה יותר מאתגר בגלל ההתרמה הדיגיטלית אבל היה לנו ברור כי אנחנו לוקחים את זה בשתי הידיים. כל בית הספר נירתם לעניין ואנחנו שמחים שהצלחנו לתרום למען המטרה הטובה".

משה בנאי יו"ר סניף אשדוד של האגודה למלחמה בסרטן: "בית הספר מקיף חדש יא משתתף במבצע מאז הקמתו ובכל שנה מצליח לגייס סכום מכובד לטובת המאבק במחלת הסרטן. אנחנו מודים להם ומקווים להמשך פעולה מוצלחת".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר