צילום: דורון שוורץ

מחנה קיץ לגלישת גלים בחופי אשדוד

מרכז קהילתי 'עם שלום' ובית הספר 'פסיפיק דרים' מזמינים אתכם להגשים חלום ולהכיר מקרוב עולם חדש ומרתק של גלישת גלים

פורסם בתאריך: 1.7.20 17:21

     

דורון שוורץ מזוהה בקרב וותיקי העיר כמי שעסק בשנות השמונים בפיתוח ענף הגלישה בעיר. דורון (64), גרוש ואב לשלושה בנים בוגרים, בני 22, 27 ו-29 מתוכם שניים גולשים, הקים בשנת 2012 את "פסיפיק-דרים", בי"ס לגלישת גלים באשדוד. בעברו שירת כקצין ניווט בצי הסוחר, עבד בחברת החשמל וכיום לצד בית הספר לגלישה הוא בעלים של מפעל לייצור גלשנים ומכירתם.

״לאחר השחרור ראיתי כמה חבר'ה חותרים על סוג של קרש מבריק, ביקשתי מהם שיתנו לנסות ואחרי שעה שבה נפלתי והתהפכתי 100 פעם הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים- פשוט כך היה. הספורט הזה מדבק, מרגש, מהפנט ומתגמל בלי גבול" סיפר דורון בחיוך רחב והוסיף: ״חיפשתי עבודה במשמרות כדי שביום אוכל לעשות את מה שאני הכי אוהב. מאז התאמנתי במשך אלפי שעות, שיפרתי יכולות ואחרי כמה שנים העזתי לטוס לחופים המפורסמים בעולם: דרום אפריקה, צרפת, קוסטה ריקה, איי המלדיביים, פורטוגל, אל סלבדור והיד עוד נטויה."


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בשנת 2011 השתלם דורון בקורס מנהלי קייטנות בווינגייט ואחרי שנה ב-2012 הקים את ביה"ס לגלישה מאחר והוא רואה בחיבור לים כוח המאפשר לכל אדם למצות את המקסימום מכוחותיו הנפשיים והפיזיים. דורון פורס לפנינו את אמונתו וטוען כי "ההשקעה בפיתוח מיומנויות מוטוריות, מנטליות רגשיות וחברתיות בילדים ובבני נוער מגדלת דור של מבוגרים בעלי עולם תוכן מחובר לטבע , בעלי כישורי חיים ויכולת מסוגלות.״

צילום: דורון שוורץ

עוד אומר דורון: ״הספורט הזה דורש ריכוז, התמדה, כוח רצון, אומץ וכושר פיזי בכמויות דמיוניות. האושר העילאי לאחר תפיסת גל טוב אינו ניתן לתיאור (רק מי שהיה שם מבין). הבנתי שילד\ה או אדם בוגר שיעסוק בזה ייחשף  לספורט טהור ואולטימטיבי ובני נוער יהיו כ"כ שקועים בגלישה שלא יישאר להם זמן וכוח לשטויות ולדברים טפלים."                                                                                                                                        

׳פסיפיק דרים' פועל בשוטף כבית ספר לגלישה למבוגרים, לילדים ולבני נוער ללימוד גלישה בתוכניות אימון שבועיות המתקיימות בכל יולי-אוגוסט, חופשת סוכות, חנוכה ופסח. כמו כן, מתקיימים אימונים פרטניים ובקבוצות קטנות-בכל ימות השנה.

צילום: דורון שוורץ

בית הספר לגלישה מתמחה בהעברת אימונים בגלישה מרמת המתחילים ועד לרמות המתקדמות. במהלך מחנה הגלישה המוצע בקיץ הקרוב בשיתוף מרכז קהילתי 'עם שלום' ולצד ההתנסות המעשית, תועבר העשרה ימית בנושאים מגוונים של כללים בסיסיים: לומדים את משטר הרוחות וזרמים בים, איך להתנהל בים ובעיקר מה לא לעשות בים. שימוש בגלשן, תרגילים בסיסיים בבטיחות, הצלה, זרמים, גמישות, תזונה נכונה, אקלים ושמירה על הטבע.

כל מדריכי הגלישה הם בעלי ניסיון רב בעבודה מול ילדים ובני נוער ובהדרכת גלישה. הפעילות מאושרת ע"י משרד החינוך וציוד גלישה יסופק ע”י המחנה. המחנה מיועד לגילאי 7-17.

צילום: דורון שוורץ

זכרו כי כל אחד יכול! התמודדות בים הפתוח עם מיומנויות גלישה מחזקת בקרב ילדים ובני נוער את תחושת המסוגלות ומעודדת אותם לחצות את גבולות הפחד. מחנה הקיץ בגלישת גלים ייערך במחזורים מתחלפים מידי שבוע (ימים ראשון עד חמישי, בין התאריכים 5 ביולי ועד 27 באוגוסט 2020).

למידע ולהרשמה:
דורון- 054-6091439
המרכז הקהילתי 'עם שלום'- 08-8687400

צילום: דורון שוורץ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר