מתוך הביצוע "לא לבד": אמני אשדוד במיוחד ליום הזיכרון לחללי צה"ל. הקלטה ועריכה: ארט הפקות - יוסי עטר, הפקה: ספיר כנפו

מיוחד ליום הזיכרון: לא לבד – צפו באמני אשדוד שרים יחד

ביוזמת מרכז כיוונים באשדוד חברו יחד, כל אחד מרחוק, 13 אמנים צעירים מהעיר לביצוע משותף של השיר "לא לבד" של חנן בן ארי. צפו בתוצאה המרגשת

פורסם בתאריך: 28.4.20 12:44

     

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל עומד השנה בצל הקורונה ותחת מגבלות שקבע משרד הבריאות, אך שום דבר לא יכול לעצור את רגש ההזדהות עם הסמלים של יום הזיכרון, וביוזמת מרכז כיוונים התאחדו 13 אמנים צעירים מאשדוד לביצוע משותף שלה שיר "לא לבד" של חנן בן ארי – צפו בביצוע המרגש:

מרכז כיוונים פועל כל השנה לקידום אמנים צעירים בעיר, בין היתר על ידי הקצאת משאבים לטובת פורום אמנים צעירים כמו: קיום הופעות בדגש על יוצרים מקומיים, מציע את אולם המופעים ללא תשלום… ועוד, אלא שהפעם מדובר במיזם מיוחד ולא שגרתי המחבר בין אומנים מקומיים לקהל הצעירים בזיכרון משותף ובהתייחדות עם חללי מערכות ישראל וקורבנות פעולות איבה.

על רקע המאבק בנגיף הקורונה ולרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, התאחדו 13 אמנים מאשדוד לביצוע משותף לשיר "לא לבד" של חנן בן ארי, כאות מחווה ליום החשוב והמיוחד ולזכר הבנים והבנות שנפלו בהגנה על המולדת. הפרויקט, ביוזמת מרכז כיוונים, יצר קליפ מרגש, בו כל אחד מהאמנים צילם את עצמו בהתאם להנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

 

יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער: "זיכרון הנופלים הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ומלווה אותנו תמיד. לכן, גם במציאות המורכבת של היום, היה חשוב לנו למצוא דרך להמשיך ולזכור יחד. השיר המשותף שהפיק מרכז כיוונים הוא דרך להמשיך להיות חלק, למען החיים ולזכר אלו שכבר אינם איתנו. תודה גדולה לאמנים המקומיים שלקחו חלק בשיר הזיכרון. אתם מוזמנים לשיר יחד אתנו, לזכרם".

מנהלת מרכז כיוונים, אתי לוגסי טורקניץ': "מופלא לראות אומנים מקומיים צעירים שנרתמו למיזם תוך זמן קצר באהבה". אתי הודתה לאמנים שנטלו חלק במיזם:  ספיר מסיקה, יובל ניאזוב כהן (מבוא הדודאים), רז פרי, קרן בן נעים, לינור שמשון, עדן שובל, דניאלה ברדה, אופק אביליה, דניאל ואייל אמסלם, חני טל, עדן ביטון ויובל אלחלו, ולכל מי שסייע בהפקת הפרויקט המיוחד".

השיר הוקלט ונערך באולפני ארט הפקות – יוסי עטר, הפקה: ספיר כנפו

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר