שני יונקמן -מורה להתעמלות קרקע ואקרובטיקה צילום: צילום פרטי

חוג עד לבית

יוזמה קהילתית מחממת לב של המרכזים הקהילתיים באשדוד המביאים את חוגי הפעילות אליכם עד לבית

פורסם בתאריך: 19.3.20 20:59

     

משבר הקורונה בארץ והמעבר להתנהלות מיוחדת בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הביא לדאבון הלב להפסקה מוחלטת של פעילות החוגים העניפה במרכזים הקהילתיים ברחבי אשדוד, פעילות הצהרונים והמעונות בתחום הגיל הרך, פעילות תנועות הנוער, מועדוני הקשישים  ופעילות מוסדות האמנות הלב-במרכזים הקהילתיים נערכו להמשך הקשר עם הקהילה בתנאים שנוצרו באמצעות מיזם מחמם לב בו כל אחד יכול להנות מחוגי פעילות ממש אצלו בבית באמצעות הצטרפות לדפי הפייסבוק של המרכזים הקהילתיים.

 

קישור לשיעור טאקוונדו בהדרכת דמיאן מינה- http://bit.ly/2QuuUS9

טאקוונדו בתרגום חופשי מקוריאנית: "דרך החיים של הבעיטה והאגרוף") היא אמנות לחימה קוריאנית שמתבססת בעיקר על כוח שנוצר כתוצאה מתנופה של מסת הגוף ומתנועת האגן ושמה דגש פחוּת על כוח ישיר.

 

שיעור התעמלות קרקע עם שני יונקמןhttps://www.youtube.com/watch?v=PfnCcAu7dpc

פעילות ספורט המתבצעת על גבי מזרנים מיוחדים בה נלמדים אלמנטים של התעמלות המשפרים את הגמישות, היציבות הנכונה, שיווי המשקל וכן את הכושר הגופני כבר מגיל צעיר.

 

שיעור פילאטיס עם רויטל זרקאhttp://bit.ly/2QrwLqS

פילאטיס היא שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. השיטה קרויה על שם ממציאה, יוזף פילאטיס. מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

רוצים עוד חוגים בקליק? עשו לייק לדפי הפייסבוק של המרכזים הקהילתיים ושתפו

פילטיס מהבית-רויטל זרקא צילום: אלבום פרטי

דמיאן מינה וחניך טקוונדו צילום: אלבום פרטי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר