אריק משעלי ושלום אסייג בסדרה שנות ה-80 צילום: יח"צ

היפה והחייט    

היפה והחייט: מופע בידור מוסיקלי  עם אריק משעלי. יום רביעי,13.5.20 בשעה 20:30,  בית 'יד לבנים'

פורסם בתאריך: 12.3.20 11:17

     

בינואר השנה החלה העונה החמישית של הסדרה "שנות ה-80" מבית היוצר של האחים מני ושלום אסייג. הסדרה מציגה טיפוסים צבעוניים, כאלה שמילאו את רחובות הפריפריות באותן השנים. אחת הדמויות המצחיקות היא זו של מרסל אוחנה, הספר השכונתי הרכלן, שלא מפסיק להערים מכשולים על פרוספר אסייג (אותו מגלם שלום אסייג )השחקן מאחורי הדמות הוא אריק משעלי(48), שגדל בקרית אתא בשכונה מאוד דומה לזו שב"שנות ה-80".

החיבור של משעלי עם דמות המרוקאי מתבקש, אולי כי נולד להורים, שעלו ממרוקו בשנות ה-50. כמו כולם הוא למד בתיכון, ולאחר הצבא עזב את הפריפריה כשנרשם ללימודי משחק בבית צבי. על המסך הוא הפציע בסוף שנות ה-90 בתפקיד ברדוגו בסדרה "טייק אוויי", ובהמשך כבש את ליבנו בתפקיד דדה אסולין בסדרה המשובחת של חיים בוזגלו "זינזאנה". לבמת אולם המופעים של יד לבנים' הוא יגיע עם 'היפה והחייט' -מופע בידור מוזיקלי ורומנטי לכל המשפחה-קומדיה נפלאה, מלאת הומור, שזורה בשירי עם מרוקאים, בכיכובם של אריק משעלי (כוכב הסדרה שנות ה-80), זוהר ז'נט סבאג (הישרדות), הדר שחף והקומיקאי אבי ביטון.

עלילת המחזה  'היפה והחייט' עוסק במערכת יחסים לא שגרתית בעליל בין סימו בן ה-55 חייט מרוקאי טיפוסי לבין אלגרה בת 50 עקרת בית רומניה טיפוסית. סימו נמצא בדילמה אדירה השבת הם יחגגו 25 שנות נישואין עבור סימו זהו עוד יום בלוח הקלנדרי עבור אלגרה זו סיבה למסיבה ומזה בדיוק הוא חושש שלמסיבה הזו יגיעו כל משפחתה לסופ"ש. מתוך חנותו הקטנה, שהיא לא בדיוק קונפקציה בינלאומית הוא מגולל את מסע חייו עם רעייתו אלגרה לטענתו החיים שלו לצד אלגרה  לא היו בדיוק מה שהוא תכנן. מצד שני איך אומר המשפט ליבי במזרח רומניה ואנוכי בסוף מערב ראשון מונולגים מצחיקים ופלאש בקים הזויים מן העבר. מביאים את הנקודות הכי אקסטרימיות בחייהם של סימו ואלגרה .

בימוי: אריק משעלי. משתתפים : אריק משעלי, הדר מעיין שחף, אבי ביטון, זנט סבג.יום רביעי,13.5.20 בשעה 20:30,  בית 'יד לבנים', דרך ארץ 6, אשדוד.

80 ש"ח לכרטיס.

להזמנות :08-8545833

 

אריק משעלי צילום: יח"צ

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר