משפחות מרש"ל ביום המשפחה צילום: מרש"ל אשדוד

משפחות מרש"ל ביום המשפחה

יום המשפחה הוא הזדמנות מצוינת לפעילות משפחתית חווייתית, ומשפחות מרש"ל אשדוד בחרו לציין אותו ב"נינג'ה סטאר" – מתחם ספורט ובידור גדול לכל המשפחה, בבילוי משותף של הורים וילדים. היה כיף

פורסם בתאריך: 1.3.20 11:53

     

מרש"ל אשדוד – מרכז רב שירותים לעיוורים ולקוי הראייה, בחר לקיים את יום המשפחה במתחם פעילות ייחודי, בהשתתפות כל בני המשפחה. הם הזמינו אל ה"נינג'ה סטאר", מתחם ספורט ובידור גדול, את משפחות המרש"ל ובהם ילדים עיוורים וכבדי ראיה והוריהם, הורים עיוורים וכבדי ראיה וילדיהם, אחים ואחיות ובני משפחה. הפעילות כללה משחק חופשי במתחם, שכלל טרמפולינות לגדולים ולקטנים, מתחם ה-Ninja Park, זירת קפיצות ומתחם ג'מבורי לקטנטנים. בהמשך התקיימה הפעלה משפחתית מגבשת ומאתגרת בחדר בריחה, בה השתתפו במשימות קבוצתיות ותחרות נושאת פרסים לקבוצה המנצחת.

בפעילות השתתפו כ-40 ילדים ו-30 הורים בינהם סבים וסבתות, והיא הסבה הנאה צרופה לילדים ונחת להורים. "תודה על כך שבכל שנה ושנה, אתם מפגישים את כל משפחת מרש"ל, מעניקים לילדים ולנו כמובן ההורים אושר שאין כמותו" הודתה אחת האמהות לעובדי מרש"ל ואחד הילדים הוסיף: "היה כיף לפגוש עוד משפחות, לשחק ביחד במתקנים הרבים ובחדר המשימות שהיה מאתגר מאוד. תודה על כל העשייה, ההשקעה ותשומת הלב".

בסיום, המשפחות התפנקו בכיבוד טעים ולקינוח התכבדו כמובן בהפתעות מדליקות שהותיר בהם טעם של עוד.

משפחות מרש"ל ביום המשפחה צילום: מרש"ל אשדוד

משפחות מרש"ל ביום המשפחה צילום: מרש"ל אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר