ערן כץ בהרצאת טד צילום: יח"צ
ערן כץ בהרצאת טד צילום: יח"צ

סוד המוח היהודי   

ערן כץ מגיע למרכז קהילתי 'דקל' להרצאה על הראש היהודי והאינטליגנציה של ההצלחה. יום שלישי, 3.3.20 בשעה 20:00

פורסם בתאריך: 23.2.20 15:16

     

הסופר מארק טויין העיר בשעתו ובשנינות כי המוח הוא איבר נפלא. הוא מתחיל לעבוד ברגע שמתעוררים בבוקר ולא מפסיק עד שמגיעים לעבודה. מי מאתנו לא חשב כך פעם…? שהמוח פועל קצת באיטיות, שאנו לא מספיק מבריקים ושנונים כמו שהיינו רוצים להיות, שאנו לא מנצלים את מלוא הפוטנציאל השכלי שלנו כדי להצליח יותר. ג'רום זומר, סטודנט ססגוני בעל עסק קטן לבגדים, רוצה להפוך לעילוי. לא עילוי בכתבי הקודש היהודיים, אלא עילוי בעסקים ובלימודים. ואיך הדבר יעשה? בדיוק בעזרת אותן שיטות הרחוקות מרחק שנות אור מעולמו של ג`רום הנהנתן והחילוני – שיטות יהודיות הנלמדות בישיבות, שיטות שעברו מדור לדור בקהילות סגורות, שיטות שעזרו ליהודים לפתח אינטליגנציה יוצאת דופן וזיכרון פנומנלי.

מדוע נדידת היהודים השפיעה על האינטליגנציה שלהם, ומהו המקום היעיל ביותר לחשיבה ולפיתוח רעיונות? יצירתיות ושכלולים בשיטה היהודית: מה הקשר בין בקבוק קטשופ, מחשב נייד וברית מילה? איך לזכור מטלות, רשימות ובדיחות בשיטתם של רבי אריה ממודינא ורבי עקיבא? "פני מלאך" – טכניקות יהודיות לזכירת שמות ופנים של אנשים. יידיבריש – השיטה היהודית המדהימה ללימוד שפות זרות. טכניקות של חז"ל לזכירת כמויות אדירות של חומר לימוד, אותות וסימנים מקבילים, ועוד עשרות תובנות מרתקות לשיפור האינטליגנציה והזיכרון, כולן מהעולם היהודי.

ערן כץ,שיאן גינס, אמן תרגילי הזיכרון, עורך ומנחה סדנאות, קורסים והרצאות בתחום פיתוח מיומנות זיכרון בישראל ובעולם. ספריו זכו להצלחה בינלאומית, תורגמו ל 16 שפות, הופיעו ברשימת רבי המכר בכמה מדינות ונמכרו ביותר מ- 600,000 עותקים. כץ, מחבר רבי המכר " סוד הזיכרון המצוין" ,"האיש העשיר בירושלים", "הצחוק הזה מזכיר לי", "חמש מתנות למוח" ו"סוד המוח היהודי" מגיע לאשדוד להרצאה הומוריסטית ומלאת השראה כדי להציג לנו תובנות ושיטות מההיסטוריה וההוויה היהודית לפיתוח היכולת השכלית, שיטות בעזרתן כל אחד יוכל להפוך את מוחו לכלי רב עוצמה צורך השגת הצלחה אישית ומקצועית. כץ, הופיע במספר תכניות טלוויזיה פופולאריות, שבהן הדגים תרגילי זיכרון יוצאי דופן. בין הגופים שבהם הופיע, הוא הרצה לא פעם בישיבות, תלמודי-תורה וכנסי רבנים. במפגשים אלו גילה כץ טכניקות מרתקות לפיתוח הזיכרון והאינטליגנציה, טכניקות המיוחדות באופן כמעט בלעדי לעם היהודי. בהרצאה זו , הוא מגלה את סוד המוח היהודי.

יום שלישי, 3.3.20 בשעה 20:00 . מחיר כרטיס: ש"ח בלבד כחלק ממיזם 'התושב במרכז הקהילתי'. מרכז קהילתי 'דקל', רוטשילד 6, אשדוד. למידע והזמנות : 08-88668634

סוד הזיכרון המצויין, ערן כץ צילום: יח"צ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר