כנס הרכבי ג'אז ארצי צילום: יועד חנינה

כנס הרכבי ג'אז ארצי

הקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" אשדוד אירח את כנס הרכבי הג'אז הארצי. בכנס ניגנו גם שלושה הרכבי ג'אז מקומיים, שהותירו רושם רב על המשתתפים האורחים 

פורסם בתאריך: 10.2.20 13:02

     

בשבוע שעבר ה-4 בפברואר, נערך בקונסרבטוריון העירוני אקדמא אשדוד, כנס הרכבי ג'אז ארצי, בו השתתפו תלמידים משישה קונסרבטוריונים מרחבי הארץ: מקונסרבטוריון "אקדמא" אשדוד, מכרמיאל, חבל אשכול, יזרעאל גלבוע, שער הנגב ורחובות.  את הכנס הנחתה יאנינה קודליק, מנהלת קונסרבטוריון "אקדמא", והפיק אותו  אלכס רזניקוביץ, מנהל המחלקה לג'אז ומוסיקה רב תחומית.

באירוע נכחו תלמידי הקונסרבטוריונים ומנהליהם, מדריכי ההרכבים מהקונסרבטוריונים, ומר נועם יעקובי, מדריך מרכז הפיקוח על הקונסרבטוריונים, במשרד החינוך, שציין את הארגון וההפקה המצוינים של הכנס. הרכבי ג'אז של הקונסרבטוריונים השונים מרחבי הארץ שהשתתפו בכנס, עלו לנגן על הבמה בזה אחרי זה, סה"כ עלו 9 הרכבים של תלמידים בגילאי 11-19, שניגנו 20 יצירות בשמך שעתיים. הכנס צולם לכל אורכו והועלה ליוטיוב לקהל הרחב.

בכנס השתתפו 3 הרכבי ג'אז מקונסרבטוריון "אקדמא", שזכו לשבחים רבים על נגינתם מהאורחים בכנס, ועל בחירתם ביצירות מעניינות.הרכבי הג'אז מאשדוד שהשתתפו בכנס כוללים את ההרכב אקדמיקס ג'וניור, בהשתתפות אריאל רזניקוביץ, עמנואל כפלי ואריאל בלינדר. בהרכב שירה הופיעו אליס סלוצקובסקי, טניה סביצ'ב, מירבל שטיין והרכב אקדמיקס בהשתתפות רועי צ'אולקר, בר אבישר, רון וקנין, יועד חנינה, עמית דהן, נועם איתן, מקסים יעקובסון, איתי ויזמן, נהוראי חטואל.

כנס זה הינו אחד מבין עשרות  כנסים מוסיקליים רבים הנערכים מדי שנה כמו כנסי מקהלות צעירות, כנס הרכבי גיטרות, כנס הרכבי פסנתר, כנס תזמורת כלי נשיפה ייצוגית ועוד. כנסים אללו מתקיימים ביוזמת אגף מפמ"רים של משרד החינוך, האחראי על פיקוח החינוך המוסיקלי בארץ ומאפשרים לגוף זה שמטרתו לפקח על עבודת הקונסרבטוריונים השונים בארץ, להתרשם מפרי עבודתם של הקונסרבטוריונים, מרמתם המוסיקלית, מהתכניות שמעלים בהן ועוד. כמו כן, כנסים אלו חשובים משום מאפשרים לילדים ובני הנוער  להופיע על במה מול אחרים מהתחום ויוצרים חיבורים חברתיים ומוסיקליים בין התלמידים מהקונסרבטוריונים השונים.

כנס הרכבי ג'אז ארצי צילום: יועד חנינה

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר