“ברוסיה הייתי מאוד מפורסם ויכולתי להתפתח שם. אבל בחרתי להיות פה”. ספקטור. צילום פבל

דייב ספקטור, הכוכב הבא?

חדור מוטיבציה ומלא הבטחות לעתיד: המוזיקאי דייב ספקטור, המתמודד האשדודי בתכנית הטלוויזיה “הכוכב הבא לאירוויזיון”

פורסם בתאריך: 21.11.19 21:32

     

העונה החדשה של “הכוכב הבא לאירוויזיון” תעלה ברביעי הקרוב בערוץ 12, וודאי תשמחו לשמוע שהעונה נזכה לייצוג אשדודי: דייב ספקטור, בן 34, אב לשלושה.

ספקטור עלה לארץ כשהיה בן שלוש עם הוריו, אחיו ואחותו מברית המועצות. רוב ילדותו הוא גדל בעיר רמת גן אף שהוא מספר כי בהתחלה המעבר היה קשה וכי הם העבירו את מגוריהם מעיר לעיר פעמים רבות. עם נישואיו הראשונים הוא עבר לגור באשדוד, ולזוג נולדו שני ילדים, בת ובן החיים עם אימם בעיר עד היום. זמן מה לאחר שהתגרש ונישא בשנית לריטה, הוא ובת זוגו עזבו את הארץ לשש שנים, ודייב הופיע בסבב הופעות בארה”ב וקנדה, ששם צבר הצלחה רבה יחסית.

דייב ספקטור. צילום פבל

לפני שנה וחצי דייב ואשתו חזרו לארץ ולזוג נולד בנם הראשון. המטרה המרכזית של דייב לחזרה היא להצליח כאמן בארץ וכמובן להיות קרוב יותר למשפחה. “כשחזרנו לפה לקח לי קצת זמן להתאקלם שוב, בהתחלה עבדתי בתור מנהל עבודה בתחום הבניין”, מספר דייב. “אני מאוד מרגיש שאני מחובר לארץ. גדלתי כאן מגיל שלוש, אז מבחינתי זה כאילו נולדתי פה. בחו”ל לא הרגשתי כל כך שייך, וכשאתה זר במדינה אחרת, אתה לא מרגיש שלם עם זה. זה הבית שלי, פה אני רוצה ליצור מוזיקה ופה אני רוצה להתקדם. להבדיל מזמרים אחרים, ששואפים להגיע לארה”ב ולהצליח שם, לי אין חלום כזה. הלב שלי הוא פה והמוזיקה שלי היא מוזיקה ישראלית”.

 

זו לא הפעם הראשונה שספקטור מנסה לשבור את מסכי האלמוניות. בשנת 2009 הוא הוציא אלבום מוזיקלי ראשון, שלא צלח במיוחד, ובשנת 2010 הוא השתתף בגרסה של תכנית “האח הגדול” ברוסיה, שהובילה לאהדה ציבורית רבה. “אני במוזיקה אפשר להגיד מגיל 10”, מעיד ספקטור על עצמו, “אני מנגנן מוזיקת מינסטריים ופופ עם נגיעות קטנות של אופרה, מוזיקה ישראלית בעיקר, אבל אני גם שר בצרפתית, איטלקית ושפות שונות. אם יש שיר שאני מתחבר אליו, אני יכול לשיר אותו גם בערבית. נורא חשוב לי החיבור למוזיקה, לשיר עצמו ולמילים. אני עצמי מלחין וכותב, יש לי היום במגירה מעל 200 שירים ולחנים שכתבתי ושאני שומר לעצמי כרגע”.

דייב ספקטור. צילום פבל

כדי לדעת לאן תוביל תכנית “הכוכב הבא” את דייב נצטרך כולנו לעקוב. אך לא משנה מה יהיו התוצאות, דייב ספקטור חדור מטרה: “היום אני נמצא בתקופה חדשה בחיים, כשכולי במוזיקה. אני עובד על אלבום חדש בעברית, שרובו כולל שירים מקוריים. אני אדם מאוד עקשן וממוקד בעשייה, ואני חושב שגם מכישלונות לומדים ושמה שמגיע בעבודה קשה נשאר ומחזיק להרבה זמן. ברוסיה הייתי מאוד מפורסם ויכולתי להתפתח שם. אבל בחרתי להיות פה. זה חלק מהאתגר, ואני מאוד אוהב אתגרים בחיים”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר