אורי חזקיה, צילום: פיני סלוק

התקפת צחוק מובטחת 

שלל מופעי סטנד- אפ משובחים באולם בית 'יד לבנים'                                              

פורסם בתאריך: 30.10.19 10:09

     

מי לא אוהב ללכת למופע סטנד אפ? מדובר בהופעה המאפשרת להשתחרר מהשגרה הלוחצת והחונקת לעיתים, לשים בצד את טרדות היומיום ופשוט להגיע, לצחוק ללא שליטה ולחזור הביתה משוחררים ונטולי דאגות . ישנם מופעי סטנד אפ שבהם הקהל הוא שותף מלא וישנם מופעים אשר מבוססים על אלתור של האמן, אשר כלל לא מכין חומרים מראש ונעזר בקהל בנושאים אקטואליים שעל הפרק – זוגיות, ילדים, חיי משפחה או מצב אקטואלי עדכני במדינה שכולם שותפים לו. החורף שבפתח מזמן לכם באולם המופעים המוכר והאינטימי של בית 'יד לבנים' שלל מופעי סטנד אפ שנונים וקורעים מצחוק, שלא יורדים נמוך וסוחפים עד דמעות-מהרו להבטיח את מקומכם.

מוצ"ש,  2.11.19 , בשעה  21:30, אסף יצחקי בהופעת סטנד- אפ: אחד מההבטחות הגדולות בסטנד אפ הישראלי בסטנדאפיסט מקורי , חסר גבולות וחסר מעצורים, במופע שמאתגר את גבולות הז'אנר. מופע סטנד אפ מטורף, שסוחף את הקהל לפרצי צחוק , ללא רגע של מנוחה. אסף יצחקי, חיית במה מהסוג הנדיר עם כישרון מהפנט, והומור ייחודי וחד, שמרעיד במות באנרגיות לא מצויות.

אסף יצחקי צילום: אור מני

יום חמישי,  7.11.19, בשעה 21:00, יעקב כהן במופע סטנד-אפ חדש: יעקב כהן עומד על הבמה במשך שעה ורבע ומצחיק רק באמצעות הטקסט ודרך ההגשה המטורפת שלו. יעקב כהן מוצא את החומרים המצחיקים שלו בתוך סיפור חייו. ההתפתחויות הדרמטיות בחייו בשנים שעברו מאז המופע הקודם, דמויות שפגש במסעותיו בתוך החברה הישראלית כולם מעובדים לאמירה קומית מאד בוטה ונועזת. הפעם הוא מרחיב את הנושאים בהם הוא עוסק – חתונה, ילדים, חיי נישואין כל אלו מקבלים טיפול במבט המיוחד ובקומי של הבדרן מספר אחד של ישראל. כמו תמיד קומיקאי בנשמתו, תמיד זר לתל אביביות, ליאפיות, מעין טריבון עממי וללא ספק אמן הסטנד אפ הבוגר והמצחיק שצמח בישראל.

יעקב כהן צילום: יח"צ

 

מוצ"ש,  9.11.19  בשעה 21:30, חן מזרחי בהופעה: חן סטדנאפיסט מוכשר ביותר המוכר לכולנו מהתוכנית "צחוק מהעבודה" ומהרשתות החברתיות, חן הינו הסטדנאפיסט הישראלי עם מירב העוקבים באינסטגרם והפייסבוק בישראל, עם למעלה מחצי מיליון עוקבים…הוא כבש את הצופים בתוכנית "צחוק מהעבודה" בזכות כישרון יוצא דופן להצחיק את הקהל עד דמעות. בנוסף חן יצר ושיחק בסדרה הראשונה פרי עטו "שותפים" בערוץ הוט קומדי סנטרל ובנוסף משתתף בתפקיד ראשי בעונה השלישית של הסדרה שנות ה- 80 של שלום אסייג. ומוביל קמפיין לצד בר רפאלי לחברת פפסי. חן מזרחי בהופעתו ידסקס עמכם על הווי ובידור מתוך חיי השכונה, חיי הרווקות וחיי הנישואין במופע של חן שבו לא תתקלו בשום צנזורה .

חן מזרחי בסטנד אפ צילום: משה נחומוביץ

 

יום חמישי,  14.11.19,בשעה 21:00 אורי חזקיה בהופעה: אחד הסטנדאפיסטים המצחיקים ביותר מגיע לאשדוד. עבור אורי חזקיה הדרך להפוך לסטנדאפיסט מצליח לא הייתה כלל קלה או מובנת מאליה. בתור ירושלמי במקור ובן לאב שהוא קריין חדשות (מלאכי חזקיה) ולאימא מורה, הוא טיפס ועלה בסולם לאט לאט עד שהפך את הסטנדאפ לעיסוקו המרכזי ולפרנסתו העיקרית. בהופעתו אורי חזקיה משתף את הקהל בזווית המאוד מיוחדת בה הוא רואה את חיי היומיום. המופע בוחן את 'הדברים הקטנים' שבחיים, ויחד עם תיאטרליות, גופניות וגיטרה אורי מכניס את הקהל לעולם המעט הזוי שלו. מסתבר, של כולנו.

 

מוצ"ש, 16.11.19  בשעה 21:30, אמירם טובים בהופעה: אמירם טובים מי שהיה כוכב התוכנית "מחוברים 2 " ( הוט 3)ומי שהשתתף בתוכניות : "צחוק מעבודה", " ביפ קומדי בר " "מהדורה מוגבלת" "עובר כל גבול " ועוד ..אמן המתאים את עצמו לכל סוג של קהל ובעל יכולת נדירה לסחוף אותו למסע מצחיק בזמן : מתקופת הילדות , צבא , זוגיות , חתונה ילדים ותופעות החיים -סטנדאפ אינטלגנטי וקורע מצחוק.

 

יום חמישי,  21.11.19, בשעה 21:30, אסף מור יוסף בהופעה: אסף מור יוסף, שהופיע בתוכניות 'קומדי בר', 'המועדון עם שחר חסון' ו'חומר טוב' – במופע שנון, מקורי וקורע מצחוק. במופע אסף מדבר על המעבר מצפת לתל אביב, ובדרכו הייחודית קורע מצחוק עם חוויות שכולנו מכירים מקרוב –איך גמל וגמלת שלמה עושים אהבה? מי ייסד את הWhatsApp בכלל? ואיך כל זה קשור לדודה עליזה? סוף סוף גבר שמצליח להבין את האישה ומה היא רוצה באמת.

אסף מור יוסף בהופעה צילום: יח"צ

מוצ"ש,  23.11.19 בשעה 21:30, בן בן ברוך בהופעה: סטנדפיסט ושחקן המסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור בישראל-לאחר שכבש את הרשת עם מעל 5 מיליון צפיות לסרטוני הפרודיה של אסף גרניט, והופיע בתוכניות טלוויזיה כגון: "מלחמת המינים", "צומת מילר", "אנחנו במפה" ועוד.. הוא מתגלה כסטנדפיסט מחונן שמביא אתו משב רוח מרענן ומקורי לבמה במופע קצבי, נקי, מעורר מחשבה ומצחיק בטירוף. המופע פונה לכל מי שאוהב הומור שנון וייחודי שמוגש בגובה העיניים.

בן ברוך צילום: יח"צ

כל המופעים באולם בית 'יד לבנים', דרך ארץ 3, אשדוד. מספר המקומות מוגבל -מהרו להזמין. לרכישת כרטיסים:08-8545833/4

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר