מורה למשחק ושחקן, אמיר גרסי צילום: יח"צ

משחק החיים

מסלול לימוד חדש ללימודי משחק במרכזים הקהילתיים       

פורסם בתאריך: 12.9.19 10:06

     

בשנים האחרונות אנו יכולים לראות כי תחום המשחק תופס תאוצה וקמים מסלולים רבים אשר ניתן בהם ללמוד משחק, המכשירים את התלמידים להיות שחקנים. רוב השחקנים המפורסמים למדו משחק במסגרת כלשהי לפני שהתפרסמו, או שלקחו שיעורי העשרה במשחק בשלב מאוחר יותר של הקריירה. אמיר ג'רסי(31), בוגר בית הספר לאומנויות הבמה מיסודו של יורם לוינשטיין ובוגר קורס משחק מול מצלמה בבית הספר 'טכניקה' ידריך באמנות המשחק במרכז קהילתי 'תקוותנו'(רובע ב')ובמרכז הקהילתי ע"ש 'גולדי'(רובע ד').

ג'רסי, שהשתתף בסרט 'יוסי'(סרטו של הבמאי איתן פוקס), בהצגה 'ללחום ולחלום'(מאת דבורה פרנק ז"ל) וגילם שלל תפקידים בפרסומות לטלוויזיה ובסרטים עצמאיים מספר כי סדנאות המשחק מיועדים לתלמידי כיתות א' עד י"ב ובין הנושאים הנלמדים בחוג: אימפרוביזציה(שחרור גופני וקולי, ללמוד איך להשתמש בגוף), הבנת סצנות וניתוח נכון של הסצנה, עבודה על בניית דמות, חיזוק הביטחון העצמי, איך לעבור אודישן. (איך אודישן נראה במציאות של התעשייה בארץ, ומה חשוב על מנת לצלוח אותו) ולסיום ישתתפו התלמידים בהצגה בסוף השנה מול משפחה וחברים.

"על הבמה מותר להרגיש הכול"-הוא אומר-" החוג יהווה לתלמידים מקום בו מותר להם להרגיש כל רגש שעולה בהם בחיים, וילמד אותם איך לנתב כל רגש אמתי מהחיים, לטובת המשחק. אין ספק שאנשים שהם שחקנים הם יודעים זאת עוד מגיל צעיר כי זה המקצוע והדבר המתאים ביותר עבורם. אך עדין אף אחד לא נולד שחקן אלא למד איך להיות אחד כזה ואפשר רק להרוויח מלימודי משחק." מספר אמיר.

למידע והרשמה: מרכז קהילתי 'תקוותנו'-קבוצה לתלמידי כיתות ד'-ו', בימים שלישי ורביעי 17:00-18:00, לתלמידי כיתות ז'-ט', ימים שלישי ורביעי 18:00-19:00, עלות :150 לתלמיד לחודש.רח' המעפילים 21, אשדוד.

למידע ורישום:08-8523187.

מרכז קהילתי 'גולדי', לתלמידי כיתות א'-ג'+ד'-ו',  בסוף יום הלימודים- החוג יתקיים בבית הספר. לתלמידי כיתות ז'-ט'- ימי שני 17:00-18:30, לתלמידי כיתות י'-י"ב, ימי חמישיבין השעות 17:00-18:30,  עלות בגולדי- 180 לתלמיד לחודש.רח' השייטים 16, אשדוד. למידע ורישום:08-8552721

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר