יאמאס מופע מוזיקה יוונית צילום: יח"צ

תרבות בכל רובע-התושב במרכז הקהילתי

 זו השנה השלישית למיזם 'התושב במרכז הקהילתי' של המרכזים הקהילתיים המשנה את צריכת הפנאי של תושבי העיר באמצעות סדרת אירועים ומופעים במחיר השווה לכל נפש: 15ש"ח להצגות ילדים ו-20 ש"ח בלבד להרצאות ולערבי זמר

פורסם בתאריך: 5.9.19 09:55

     

החל מספטמבר 2017 החלו המרכזים הקהילתיים בעיר להפעיל את המיזם "התושב במרכז הקהילתי" סדרת אירועי פנאי , הפועלת באופן רצוף לאורך כל השנה. חדשנות הפרויקט באה לידי ביטוי בכמה אופנים, ראשית, מדובר במופעים איכותיים ואחידים בכלל המרכזים הקהילתיים וללא שום קשר לחוסן הכלכלי של הרובע והמרכז הקהילתי  ומבחינת הנגישות והמשכיות: האירועים קרובים לביתם של כל תושבי העיר והפרויקט פועל ברציפות- במהלך כל השנה .   מטרת המיזם : להעשיר את חיי הפנאי והקהילה של כלל תושבי העיר ולהציע לכל תושבי העיר היצע נרחב של אירועי פנאי לכל המשפחה ובמחיר קטן.

"תפיסת 'התושב במרכז' שעיריית אשדוד מקדמת בעשור האחרון הובילה להצבת סדרי עדיפויות במגוון תחומים" –אומרים בחברה העירונית לתרבות הפנאי ומוסיפים-"המרכזים הקהילתיים מהווים את הלב הפועם של פעילות הפנאי ברובעים השונים ובאמצעותם אנו מנגישים אירועים רבים לתושבים במקום במקום מגוריהם."                          במסגרת הפרויקט בכל מרכז קהילתי פועלת תכנית פנאי מגוונת הכוללת: הצגת ילדים מסובסדת פעם בחודש במחיר של 15 ש"ח בלבד הרצאה מסובסדת פעם בחודש וחצי-חודשיים במחיר של 20 ש"ח בלבד ,ערב זמר מסובסד פעם בחודש וחצי-חודשיים במחיר של 20 ש"ח בלבד ובנוסף אחת לחודש יוצע לגמלאי העיר טיול מסובסד (60 ש"ח בלבד) באתרים שונים ברחבי הארץ.

 

הצגה לילדים-נסיך מפח-מדיטק צילום: יח"צ

דפנה ארמוני בהופעה צילום: יח"צ

דני בסן במופע אינטימי צילום: יח"צ

מנתונים שרוכזו במטה החברה עולה כי בשנת הפעילות החולפת השתתפו 4614 ילדים בהצגות תיאטרון,  4002  הגיעו לשמוע הרצאות בתחומי דעת ותוכן מגוונים, 3482 השתתפו במופעי זמר ומוזיקה, ולמעלה מ-2.400 גמלאים וגמלאיות יצאו לטיולים יומיים ברחבי הארץ- כל הנתונים מצביעים על עליה הדרגתית במספר המשתתפים משנה לשנה. בין השאר אפשר למצוא ברשימת הפעילויות הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת ותאטרון המדיטק, מופעי זמר מגוונים מהאנדלוסית ,מייק קרוצ'י ועד להרכבים של מוזיקה צוענית ויוונית ומופעים של דני בסן , דפנה ארמוני ועוד. הרצאות מעולמות תוכן מגוונים עם לינור אברג'ל שתרצה על כוח והתעצמות נשית ,הרצאה של ליהיא לפיד ואוסנת וישינסקי בהרצאה-מופע 'החיים זה לא הכול'. תוכלו לעקוב אחר האירועים  באתר ובדף הפייסבוק של החברה העירונית לתרבות הפנאי או בקשו חוברת פעילות מלאה במרכז הקהילתי הסמוך לביתכם.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר