החוג להתעמלות קרקע ופס אקרובטיקה במרכז קהילתי דקל-רובע טו צילום: יח"צ

תעשו משהו טוב עם הזמן שלכם 

פנאי עם ערך מוסף במרכזים הקהילתיים: בחירת פעילות ו/או חוג שיתאימו לילדים ,לבני הנוער ולמבוגרים אינה עניין של מה בכך, יש להפעיל שיקול דעת רחב ולהתחשב בין היתר במידת ההנאה ובקרבה לבית-החברה העירונית המובילה את פעילויות התרבות והפנאי בעיר פותחת לכם עולם של חוויות ופנאי

פורסם בתאריך: 3.9.19 15:15

     

לאחר חופשת הקיץ הארוכה ולאחר שהתלמידים שבו לספסלי הלימודים הגיעה השעה להקדיש זמן ומחשבה לפעילות מרחיבת דעת, כזו הנותנת מזור לנפש ודרור ליצירה. תרבות צריכה היא מושג מעט מגונה המעיד על השפע החומרי ובעיקר על מצוקות אישיות בעוד שצריכת תרבות היא חיובית לכל הדעות. המרכזים הקהילתיים, מוסדות תרבות וגופים נוספים  הפועלים תחת המטרייה הרחבה של החברה העירונית לתרבות הפנאי מציעים פעילות מגוונת המיועדת לכל גיל ולכל כיס.

מספר דוגמאות בודדות לשלל פעילויות פנאי המיועדות להזיז גם את הגוף וגם את הנפש: הרצאות בתחומי דעת ועניין שונים עם מרצים מוכרים בתחומם, הרצאות המשלבות חשיבה והתעמקות במקורות יהודים, חדרי כושר, מפגשי משוררים וסופרים, לימודי מדעים, תנועות נוער, לימודי פיוט ושירה, חבורות זמר ומחול, חוגי אמנות ואמנויות לחימה, בתי ספר לאמנות הקרקס, לימודי נגינה ומוזיקה, ריקודים סלוניים וריקודי עם, מתרבות ישראלית ועד יוזמות חברתיות מתקנות  עולם – תמיד תמצאו את המקום ואת האנשים שיאפשרו לכם לחשוב, ליצור, להכיר ולהתנסות.

קחו בחשבון כי לא תמיד תמצאו במרכז הקהילתי שברובע מגוריכם את פעילות הפנאי הנדרשת ,כך למשל, מנוי לבריכה, לימודי שחיה או מנוי לחדר כושר אינם זמינים בכל רובע אך יהפכו לזמינים לאחר נסיעה של דקות ספורות ממקום מגוריכם. כל המרכזים הקהילתיים בעיר מציעים הצגות ילדים איכותיות במחירים השווים לכל כיס –אל תקלו בעניין זה אין דומה צפייה בתכנית טלוויזיה ,איכותית ככל שתהיה ליציאה של ההורה וילדו להצגת תיאטרון או למופע ,הערך המוסף גדול בהרבה, כל מי שהתנסה בכך מבין זאת על נקלה.

החברה העירונית באשדוד הגוף המופקד על תחומי התרבות, האמנות והפעילות בשעות הפנאי, מציעה שירותי קהילה מפותחים ואיכות חיים גבוהה. החברה נוסדה ב-1994 כארגון המאגד מערך רחב היקף של מוסדות ומרכזים קהילתיים הפרוסים ברחבי העיר והמאפשרים לכל קבוצות האוכלוסייה מגוון רחב של פעילויות. העבודה המשותפת של כל  תחומי הפעילות בחברה העירונית  – הגיל הרך, ילדים ונוער, תרבות ואירועים ,קהילה וחברה, תקשורת, אמנות ומוסדות תרבות – תחת קורת גג אחת מאפשרת הפקת פרויקטים ומיזמים עירוניים בשרות הקהילה. לצד ההיצע הנרחב של שירותי חינוך בלתי פורמאלי, חברה וקהילה, תרבות ואמנות עוסקת החברה בטיפוח מצוינות ויצירה בתחומי המוסיקה, המחול, התיאטרון והאמנויות השונות.

קודם שאתם נרשמים בדקו היטב את הצרכים האישיים וההתאמה לנושא הפעילות: אפשר לאהוב תחום מסוים באמנות ולהשתעמם עד לזרא מהאחר, נסו לבדוק למה אתם או ילדיכם עשויים להתחבר ובמה הייתם מעוניינים להתנסות, מה ישפיע על השלב ההתפתחותי אצל הילדים, אל תכריחו להצטרף לחוג כזה או אחר ובעיקר שימו לב לקשרים החברתיים(את מי מכירים ואת מי לא-משום כך הסבירות לאיתור חוג הולם בשכונת מגוריכם גבוהה יותר, מכיוון שסביר שחבריו של הילד או מכריו יגיעו אף הם לשם).מצורפת רשימת כל הגופים ,שמהם תוכלו לבקש חוברת פעילויות המסודרת ,בדרך כלל, על פי נושאי עניין והכוללת מידע מלא(קבוצות גילאים, ימי ושעות פעילות ועוד).

ביהס לקרקס דינאמיקו במרכז קהילתי עם שלום -יא צילום: יח"צ

אמנות לחימה במרכז קהילתי ט-הורים וילדים מתאמנים יחד צילום: יח"צ

הצגות לילדים במרכז הקהילתי צילום: יח"צ

רובע א': מרכז קהילתי "עוזיאל ", רח', סיני 25,אשדוד.למידע: 08-8565716, מרכז קהילתי "אחווה", רח' האצ"ל 7, אשדוד. למידע 08-8679687.רובע ב': מרכז קהילתי "תקוותנו" רח' המעפילים 21, אשדוד. למידע 08-8523187 ,רובע ג': מרכז קהילתי "נווה יהונתן" שד' עוזיהו 26,אשדוד.למידע 08-8565350, רובע ד': מרכז קהילתי ד' ע"ש גולדי, רח' השייטים 16, אשדוד. למידע 08-8552721, רובע ה': מרכז קהילתי "טנה", רח' שמואל הנגיד 9, אשדוד. למידע: 08-8555478 ,רובע ו': מרכז קהילתי "בית לברון", נתן אלבז 19, אשדוד.  אגף תרבות 08-8555834, אגף ספורט 08-8555115, רובע ז': מרכז קהילתי "מעלה", רבי טרפון 2, 08-8666180, רובע ח': מרכז קהילתי "חרצית", שד' הפרחים 18,אשדוד. 08-8542830 ,רובע ט': מרכז קהילתי ט', שד' ראשון לציון 4, אשדוד. למידע: 08-8541158, רובעים י'-י"ג: מרכז קהילתי "דיונה", קק"ל 90, 08-8648585, רובע יא': מרכז קהילתי "עם שלום" הרי גולן 6, 08-8687400,רובע י"ב: מרכז קהילתי "ספרא", רח' אב 4,אשדוד.למידע: 08-8675261, רובע ט"ו: מרכז קהילתי "דקל" ,שד' רוטשילד 6 , אשדוד( ביה"ס אופק). למידע : 08-8668634 .

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר