זרים מושלמים, תיאטרון הבימה צילום: יח"צ ארצי

אשדודים צוחקים יותר בעונת התאטרון של המשכן

אשדודים צוחקים יותר, כי אין יותר כיף מאשר לשבת יחד ולצפות בקומדיות שיגרמו לכם לצחוק ואפילו לבכות מרוב צחוק- כך הולכת להיות עונת התיאטרון של המשכן לאמנויות הבמה אשדוד שלא תשאיר עין יבשה ולחי כואבת מצחוק ב- 6 הצגות שאסור לפספס בעונת התיאטרון הקרובה. סדרת התיאטרון- עונה שכולה קומדיה (6+1)

פורסם בתאריך: 25.8.19 21:22

     

השנה המשכן לאומנויות הבמה בחר להעניק לנו חוויה קומית מהנה עם שש הצגות – קומדיות של התיאטראות המובילים בישראל – בית ליסין, הבימה, תיאטרון חיפה והקאמרי, מתוכם בחרנו רשימה מפוארת של הצגות מצחיקות עד דמעות, משעשעות, מבריקות, שנונות וקלאסיקה קולנועית ישראלית ״גבעת חלפון אינה עונה״ שתחתום את העונה.

על במת המשכן למשך שבוע ימים תפגשו את קאסט השחקנים שכולם אוהבים- תיקי דיין, יעקב כהן, רמי הויברגר, דביר בנדק, עירית קפלן, יעל לבנטל, ניצה שאול, טוביה צפיר, סנדרה שדה, טל מוסרי, אבי קושניר, ענת וקסמן, ריקי בליך ועוד.

אז איזה הצגות מחכות לכם בעונה המצחיקה של השנה:

 ההצגה הראשונה הפותחת את סדרת התיאטרון תגיע אלינו היישר מבית ליסין- קומדיה ישראלית חדשה מאת רמי ורד ״עבדאללה שוורץ״– על אנשים שהם אולי לא ״פוליטיים״, אבל הם בטח לא ״פוליטקלי קורקט״.

כששני ענקי קומדיה כמו ענת וקסמן ואבי קושניר נפגשים, זה עלול להיגמר בפיצוץ. וזה אכן מה שתיאטרון בית ליסין מבטיח לצופיו הפעם – קומדיה סופר-אקטואלית שתרגום לכם להתפוצץ מצחוק ועלילה פרועה ומטורפת שלא תפסיק להפתיע.

ההצגה תופיע למשך שבוע ימים בתאריכים: 09.11-14.11.19

 

ראיתם את הסרט שובר הקופות 'זרים מושלמים‘ של פאולו ז׳נובזה?

עכשיו בהפקה תיאטרלית של תיאטרון הבימה המבוססת על הסרט האיטלקי בבימויו של נתן דטנר

בקומדיה שנונה, עם קצת נגיעות של הומור ושל הווי ישראלי בו חברים מגלים בארוחת ערב אחת עד כמה אינם מכירים זה את זה.

הסיפור של "זרים מושלמים", שזכה כבר בכמה רימייקים הופך להצגה ישראלית מושלמת – משעשעת, מרגשת ומשלבת בין נושאים אוניברסליים כמו בגידות, יציאה מהארון ויחסים בין הורים וילדים, לבין הומור ומתחים מקומיים.

בכיכובם של: תומר שרון, ריקי בליך, נתי רביץ ועוד.

ההצגה תופיע למשך שבוע ימים בתאריכים: 14.12-19.12.19

 

ההצגה השלישית של העונה שתגיע לבמה היא ״משפחה חמה״ קומדיה ישראלית שנונה מבית ליסין.

האם קיים משהו ישראלי יותר מאשר משפחה המתאספת סביב השולחן בערב שבת? כנראה שלא. ולא, התמונה הזאת, כמו הישראליות בכלל, אינה בהכרח מלבבת. לפעמים היא יכולה להיות די קשה, אלימה ומטורללת עד אובדן חושים. את התחושה הזו ממש מעבירה הקומדיה של ענת גוב, בכיכובה של תיקי דיין. הצגה קלילה של צחוק בלתי פוסק שמשאירה טעם טוב לזמן רב.

ההצגה תופיע למשך שבוע ימים בתאריכים: 25.01-30.01.20

משפחה חמה- תיאטרון בית ליסין צילום: יח"צ ארצי

 

 

את ההצגה הרביעית של העונה רקחו בהפקה משותפת "הבימה" ו״תיאטרון חיפה״ המוקדשת לאחת היצירות הפרועות והמצחיקות של המחזאי הבריטי הנודע בן זמננו ריי קוני. ״יש רופא באולם״ היא קומדית מצבים משעשעת במיוחד, רמי הויברגר בתפקיד הראשי הוא רק אחת הפנינים במחרוזת הכשרונות הקומיים שעולים אל הבמה. את חברו הנאמן מגלם השחקן והסטנדאפיסט יעקב כהן ולצדם משחקים גם אסנת פישמן או הילה סורג'ון, בן יוסיפוביץ', לירית בלבן, עידו ברטל, אורנה רוטברג ושחקנים בולטים נוספים.

ההצגה תופיע למשך שבוע ימים בתאריכים: 16.02-22.02.20

יש רופא באולם- תיאטרון הבימה ותיאטרון חיפה צילום: יח"צ ארצי

תיאטרון הקאמרי יגיע אלינו עם ההצגה החמישית של העונה "לא לריב": הצגה מצחיקה, מעמיקה ומפתיעה בקומדיה משפחתית ישראלית של גור קורן הנראית כמו מופע בידור אבל מתחת למאפיינים הקומיים זוהי דרמה מתוחכמת המטפלת בדייקנות ובאמפתיה ביחסי אחים ובנושא העדת

זוהי קומדיה חדשה ואישית במיוחד של הצמד גור קורן וגלעד קמחי("המוגבלים", "השחקנית", "רומיאו ואמא“).

בכיכובם של: דביר בנדק, עירית קפלן, גור קורן ושחקנים נוספים.

ההצגה תופיע למשך שבוע ימים בתאריכים: 19.03-25.03.20

לא לריב – תיאטרון הקאמרי צילום: יח"צ ארצי

 

ההצגה השישית שתחתום את העונה היא הקומדיה הנפלאה המבוססת על סרט הפולחן הכי ישראלי ״גבעת חלפון אינה עונה״- בהפקה של תיאטרון הבימה

הצגה המבוססת על סרט שהפך לאייקון של ישראליות ואשר ציטוטים ממנו מוכרים בכל בית בישראל, אשר שומרת על רוב הסצינות המקוריות שהפכו לפולחן, אבל מוסיפה להן סיפור מסגרת, המתרחש בימינו. קומדיה המבוססת על סרט הפולחן של אסי דיין המציגה את ההוויה האבסורדית של שירות המילואים.

בכיכובם של: טוביה צפיר, ניצה שאול, סנדרה שדה, טל מוסרי, רוני דלומי, משה אשכנזי, יעל לוונטל ורבים נוספים.

ההצגה תופיע למשך שבוע ימים בתאריכים: 16.05-21.05.20

גבעת חלפון אינה עונה- תיאטרון הבימה צילום: יח"צ ארצי

 

במנוי סדרת התיאטרון יחכו לכם שש הצגות + 1 בו תוכלו ליהנות ממופע לבחירתכם מעולמות התוכן השונים: מוזיקה, מחול, מופעי פסטיבלים ועוד

ניתן לרכוש מנוי ולהבטיח את מקומותיכם הקבועים באולם  או ככרטיסים בודדים בטל: 08-9568111

לפרטים נוספים על ההצגות: https://www.mishkan-ashdod.co.il/cat.asp?category=245&sub=287

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר