חלון לים התיכון. אביב גפן בהופעה צילום: גיא פריבס

הערב: פסטיבל חלון לים התיכון מתחיל

פסטיבל חלון לים התיכון יוצא לדרך הערב בשמונה ויימשך גם מחר. השנה יופיעו בו אביב גפן, עדן חסון , נועה קירל, סטפן לגר, סטטיק ובן אל ואיתי לוי

פורסם בתאריך: 7.8.19 16:02

עדכון אחרון: 14.8.19 08:44

     

יום המופעים הראשון של הפסטיבל הוותיק 'חלון לים התיכון' יתקיים הערב ויארח את נסיכת הפופ נועה קירל, הכוכב העולה עדן חסון ואת כוכב הרוק אביב גפן.

נכון להיום, נועה קירל היא נסיכת הפופ הגדולה בישראל, תופעה שלא נראתה בעבר שמשדרת אנרגיות מקפיצות לכל הגילאים ולא נחה לרגע. קירל נמצאת בתקופת שיא בקרירה שלה עם להיטי ענק שכובשים את הרשתות החברתיות ויוטיוב וגם את תחנות הרדיו. להיטה האחרון "חצוף" שיצא לפני כחודשיים, כבר הספיק לצבור 11 מיליון צפיות ביוטיוב ומושמע ללא הרף בתחנות הרדיו והוא מצטרף אל להיטים מצליחים נוספים שהוציאה בתקופה האחרונה כמו "Drum" או "טיקיטאס" שגם להם מיליוני צפיות. הצלחתה המטאורית הפכה את קירל גם לדמות טלוויזיונית עם השתתפותה בסדרת הטלוויזיה "כפולה" וכשופטת בתוכנית הריאליטי "גוט טאלנט".

נועה קירל צילום: מיכה לובטון

הקהל הוא חלק אינטגרלי בהופעות של עדן חסון, הפריצה הגדולה של המוזיקה הישראלית לשנת 2018 ואין אחד שלא מכיר את השירים שלו ושר אותם יחד איתו."שמישהו יעצור אותי", שיר הבכורה של חסון שהגיע למקום הרביעי במצעד השנתי של גלגל"צ, מתקרב ל-31 מיליון צפיות ביוטיוב. "ילדים כאלה", שירו השני של חסון (שזכה לייצג את ישראל באירוויזיון הילדים בביצוע של נועם דדון), חצה את רף 21 מיליון צפיות, ועוד היד נטויה. בעזרת חמישה סינגלים (ושיר פרסומת לעלית) ששוחררו לרדיו בשנה החולפת (ושירים נוספים שכתב לעדן בן זקן, איתי לוי, פאר טסי ואחרים), הצליח חסון לא רק להיחשב כאחד מהזמרים האהובים בישראל בשנת 2018. השילוב הנדיר של שירים אהובים, קול מדהים וכריזמה שממגנטת אליה את כל הקהל, הופכים את חסון לאחת ההצלחות הגדולות של הזמר הישראלי בשנים האחרונות.  חסון ממצב את עצמו כזמר ויוצר מהמובילים בארץ.

עדן חסון צילום: יח"צ

אביב גפן, כוכב הרוק הגדול בארץ מלווה בהרכב נגנים  מופיע מזה 25 שנה על הבמות הגדולות בארץ בסטנדרט הפקה וסאונד איכותי. אביב גפן כיכב כמנטור בתכנית "דה וויס" ונחשב כמנטור שנון ואיכותי אשר קידם ופיתח את המתמודדים בנבחרתו ואף מארח את חלקם בהופעותיו על הבמות הגדולות והחשובות  בארץ.

אביב גפן בהופעה צילום: גיא פריבס

יום המופעים השני(חמישי, 15.8)של הפסטיבל יארח את סטפן לגר עם החיבור הטבעי שלו לצמד סטטיק ובן אל(ביחד ולחוד) ואת איתי לוי: סטפן לגר הוא דוגמן, זמר ורקדן היפ הופ שיגיע לאשדוד למופע לוהט בליווי רקדנים. סטפן גאגבה נולד בישראל להורים נוצריים מטוגו אשר הכירו במהלך עבודתם בשגרירות ניגריה בישראל. סטפן רקד מאז שהיה ילד קטן, בהשפעת אימו שהייתה רקדנית בעצמה. בנעוריו, היה חניך בתנועת האמנים תנועת תרבות, ומדריך קבוצות ריקוד לנוער.כרקדן, זכה סטפן פעמיים באליפויות הארץ בהיפ הופ. כישורי הריקוד שלו הועילו בהתפתחות הקריירה שלו והובילו אותו להשתתף בקליפים מוזיקליים. בשנת 2016 סטפן לוהק כרקדן בהופעות ובקליפים של סטטיק ובן אל תבורי במקביל החל לקדם את ריקודיו ברשתות החברתיות. הוא העלה קטעי וידאו של ריקודי היפ הופ, אשר הביאו לו עשרות אלפי עוקבים והפכו אותו לתופעה של ממש במוזיקה הישראלית.

סטפן-צילום: דניאל קמינסקי

איתי לוי 2019 צילום: זוהר שיטרית

הצמד סטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי יופיעו עם כל הלהיטים הגדולים. השניים הם מהשמות החמים ביותר בעולם הפופ הישראלי בשנים האחרונות, עם שירים שכבשו את הרדיו ואת היוטיוב. בין השירים ששיחררו השניים וזכו להצלחה גדולה עם מיליוני צפיות ברשת ניתן למצוא את "דובי גל", "כביש החוף", "ברבי", "סתם", "זהב" ו"טודו בום".סטטיק ובן אל תבורי במופע מרהיב המשלב בתוכו את כל הלהיטים שכולנו אוהבים "טודו בום", "זהב" ו-"קאוואי" ועוד.. בעיבודים מוכרים ואהובים וחדשים ומפתיעים. מופע מקפיץ, צבעוני, משמח ומרגש. מסכי ענק, רקדנים ורקדניות ועוד המון הפתעות – והכל על במה אחת ענקית.

איתי לוי, אחד השמות החמים בתעשיית המוזיקה בישראל מגיע לאשדוד למופע סוחף המתאים לכל המשפחה:לוי נבחר השנה להצטרף לקאסט השופטים של התוכנית המצליחה "הכוכב הבא" בקשת 12, כמו כן נבחר להוביל את פסטיגל 2019 בחנוכה הקרוב ויופיע בפני עשרות אלפי צופים בהופעות הפתוחות שלו שם כבר הצליח לכבוש ולגעת בלבבות כל העם, עם הקסם והקול הייחודי, שמצליח לרגש ולהפתיע בכל פעם מחדש.

פסטיבל חלון לים התיכון, ימים רביעי-חמישי, 14-15 באוגוסט 2019 , החל מהשעה 20:00, אמפיחוף לידו, אשדוד.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר