רקדי נואליה דאנס צילום: אווה גרמן סטודיו
רקדי נואליה דאנס צילום: אווה גרמן סטודיו

רק לרקוד עם 'נואליה דאנס'

נואליה אמקייס, כוריאוגרפית ומנהלת להקות מחול במרכזים הקהילתיים העלתה את כל 700 חניכי חוגי המחול בהדרכתה על במת מופעי אמצע שנת פעילות 

פורסם בתאריך: 11.2.19 20:31

     

מידי שנה, עסוקה אמקייס ביצירת ארבעה מופעי אמצע שנה וארבעה מופעי סוף שנה הלא הם "הפרימיירה הגדולה" על מנת לאפשר להורים ולבני המשפחה לחוות מעט מההתמדה וההשקעה של הרקדנים הצעירים. בכל המופעים הופיעו כל  קבוצות הגילאים מגיל הרך ועד ללהקה הייצוגית .

בשני ימי מופעים רצופים (5-6.2.19)  נערכו ארבעה מופעים ללהקות 'נואל דאנס' הפועלות במרכזים הקהילתיים 'טנה'(רובע ה') , ' דיונה' (רובעים י'-י"ג) ומרכז קהילתי 'אחווה'(רובע א'), לציון אמצע  שנת הפעילות של הלהקות. מופעי המחול ,שנערכו באולם המופעים של מרכז קהילתי 'דיונה' נמלאו כל פעם מחדש עד אפס מקום.

אמקייס מלמדת מגוון רחב של סגנונות ריקוד: היפ הופ, ג'אז, פאנק, לטיני, תיפוף ומחול ישראלי. בשיעורים עצמם מגוונת כמה שיותר תוך הקפדה על יסודות הריקוד, טכניקה, פיתוח קואורדינציה, גמישות וכושר גופני גבוה. יחד איתה מלמדים: יאנה מרמן דוד אהרונוב, נלי ישי וליאור ענקי.

נואליה דאנס צילום: אווה גרמן סטודיו

הצוות של נואליה צילום: אווה גרמן סטודיו

 

המופעים   ייצגו  את שלל סגנונות הריקוד שלמדו הקבוצות השונות לאורך המחצית הראשונה של השנה וכך נולד מופע שבו כל קבוצה באה לידי ביטוי בסגנון הייחודי  לה(היפ הופ, דיסקו, לטיני וג'אז). מנהלת הלהקה , מדריכותיה והחניכים ביקשו להודות לויטלי סלוצקי, סמנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי, לשלום לוטטי-מנהלו של מרכז קהילתי 'טנה', למרינה וקסלר, מנהלת מרכז קהילתי 'דיונה'  וליניב פרלמוטר, מנהלו של מרכז קהילתי 'אחווה'  על עזרתם בהפקת המופעים ועל העובדה כי הם מטפחים את פעילות הלהקות במהלך כל השנה בליווי צמוד ובתמיכה. הצופים הרבים שהגיעו למופעים התרשמו מהרמה הגבוהה של  התאורה וההגברה עליה עמלו בבי וקנין ושי סויסה-צוות ההפקה של 'דציבל', שהוכיחו כישורים  ברמה הגבוהה ביותר.

בסגנון הדרכתה אמקייס שמה דגש על מקצועיות ומשמעת בשיעורי הריקוד ומקפידה על יחס אישי והענקת חום ואהבה לרקדנים ולרקדניות. מידי יום היא מגלה עד כמה הריקוד תורם לבניית הביטחון העצמי של הילדים ובני הנוער ולפני הכול מסב להם הנאה ומעניק להם שמחה בחיים וזו הסיבה שצריכה לעורר עניין בקרב ההורים. כיום ישנם למעלה מ- 700 רקדנים והלהקות כוללות טווח נרחב של  קבוצות גילאים: מגיל הרך -,כיתות א' עד ו' ,טרום להקה של כיתות ז'-ט', וכמובן הלהקה הייצוגית כיתות י' וגם רקדנים אחרי צבא.

למידע ,רישום ופרטים לחוגי המחול במרכזים קהילתיים: "דיונה", "טנא" ו"אחווה" התקשרו : 050-2882886 .

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר