מתן בתחרות 'גוט טאלנט' צילום: מתוך התכנית גוט טאלנט ערוץ 13
מתן בתחרות 'גוט טאלנט' צילום: מתוך התכנית גוט טאלנט ערוץ 13

הנציג שלנו ב"גוט טאלנט" ישראל (וידאו)

כמו כל חברי הלהקה הגיאורגית של ישראל, גם מתן רביבו מתרגש מאוד עם חבריו, לנוכח עליית הלהקה לשלב הבא בתחרות "גוט טאלנט" ישראל. מתן שהחל להתאמן כילד והשתלב בלהקה המצליחה, זוכה לראות את הפרגון הגדול לה זוכה הלהקה, בארץ ובחו"ל, והפעם גם מחבר השופטים. באשדוד מחזיקים אצבעות.

פורסם בתאריך: 23.12.18 17:44

     

מגיל צעיר אמו של מתן רביבו שמה לב שיש לו כישרון בריקוד. כשרשמה אותו לחוג ריקודים בגיל 9 היא לא שיערה שזה ישנה לו את החיים. היום מתן כבר בכיתה י' במקיף ג'. הוא רקדן מקצועי שמשתתף בתחרויות רבות בארץ ובחו"ל ולא מוותר על ההשקעה בלימודים.

צפו באודישן של מתן וחבריו בתכנית 'גוט טאלנט' ערוץ 13:

הכל התחיל אי שם בסטודיו קטן ששכר המורה תומאס ציציאשוילי. מתן נרשם לחוג ריקודים גיאורגיים והשקיע באימונים שעות רבות בשבוע. עם הזמן החל להופיע, ההופעות נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה. אמו של מתן חששה ללימודיו, אך הוא לא איכזב- מתן המשיך להשקיע ולהצטיין בלימודיו לצד האימונים הארוכים בריקוד(כל אימון נמשך כארבע שעות).   עם הזמן החוג הקטן הפך להצלחה גדולה – כמות המשתתפים גדלה מ 50 ל 200 רקדנים, אז החליט תומאס המייסד להפוך את הקבוצה מחוג ללהקה הייצוגית של ישראל.

מתן והלהקה בתחרות 'גוט טאלנט' צילום: מתוך התכנית גוט טאלנט ערוץ 13

מתן והלהקה בתחרות 'גוט טאלנט' צילום: מתוך התכנית גוט טאלנט ערוץ 13

 

 

הלהקה, G.N.B- Georgian National Ballet , החלה להשתתף בתחרויות בחו"ל. התחרות הראשונה התקיימה בפראג, והיו גם תחרויות בספרד וברומניה כשבשלושת התחרויות זכתה הלהקה בגראנד פרי – מקום שהוא מעבר למקום הראשון. מקום כבוד שלא רבים זוכים לקבל.

עם הזכיה במקומות הראשונים והתפשטות שמה של הלהקה בארץ ובעולם, בעיריית אשדוד החליטו לאמצה כלהקה הייצוגית של אשדוד ולהקצות מקום לחזרות ואימונים, בסטודיו שהותאם במיוחד עבור הלהקה. לאחרונה הלהקה עלתה בשלב הראשון בתחרות "גוט טאלנט" ישראל ובקרוב מתוכננות שלוש הופעות שאחת מהן היא באיטליה.

אנו מאחלים למתן ולחברי הלהקה בהצלחה- הן במסגרת התחרות והעליה לשלב הבא של "גוט טאלנט" ישראל והן אחר ההופעות המרשימות שהם מקיימים בארץ ובחו"ל.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר