יובל דיין ולהקתה. צילום: עידן וייסלר
יובל דיין ולהקתה אמש. צילום: עידן וייסלר

יובל דיין הופיעה במועצה האזורית באר טוביה

המופע נערך במסגרת סדרת אירועים "חיים ביחד, מבלים ביחד", בשיתוף נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

פורסם בתאריך: 18.11.18 18:30

     

המוזיקאית יובל דיין הופיעה אמש (מוצ"ש) באודיטוריום של המועצה האזורית באר טוביה. זאת, במסגרת מיזם בימות פיס.

המופע נערך במסגרת סדרת אירועים "חיים ביחד, מבלים ביחד", בשיתוף נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

יובל דיין. צילום: עידן וייסלר

יובל דיין. צילום: עידן וייסלר

בתחילת הערב עלתה על הבמה ויטל זינגר, אשר סיפרה את סיפור חייה, כאישה עם מוגבלות וציינה את החשיבות הברורה של שילוב אוכלוסייה זו בחברה הישראלית בכל תחומי החיים. בהמשך צפה הקהל בסרטון הסברה וחולקו חוברות בנושא זכויות של אנשים עם מוגבלות.

מימין לשמאל: מיקי ריס, מנהלת בימות פיס, טל לוצאטו, ממונה תחום הדרכה והסברה בנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ויטל זינגר, מסבירנית נגישות בפרויקט חיים יחד, מבלים יחד, יובל דיין. חן טהר, מנהלת מחלקת תרבות במועצה האזורית באר טוביה ואילן דרור, מנהל אגף קשרי לקוחות במפעל הפיס. צילום: עידן וייסלר

מימין לשמאל: מיקי ריס, מנהלת בימות פיס, טל לוצאטו, ממונה תחום הדרכה והסברה בנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ויטל זינגר, מסבירנית נגישות בפרויקט חיים יחד, מבלים יחד, יובל דיין, חן טהר, מנהלת מחלקת תרבות במועצה ואילן דרור, מנהל אגף קשרי לקוחות במפעל הפיס. צילום: עידן וייסלר

המיזם מתקיים זו השנה השמינית ומאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים במחיר סמלי (לעומת כניסה למופעי האמנים העומד על פי רוב על מאות שקלים). מטרת "בימות פיס" הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה, ולאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים ליהנות מהאפשרות  להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים יתקיימו אף ללא תשלום.

 

 

מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן: "מפעל הפיס שם דגש מרכזי על תרומה למען הקהילה. השנה החלטנו להעלות את המודעות לשילוב חברתי של אנשים עם מוגבלויות בחברה, על מנת לקדם שוויון בחברה הישראלית – כפי שאנו מנגישים את המופעים לכל כיס, יחד עם זאת אנו מעוניינים לשים דגש על שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה, בסימן 'חיים ביחד, מבלים ביחד'. אני מברך את חברי המועצה לתרבות ואמנות במפעל הפיס על הצלחת מיזם התרבות 'בימות פיס' והתרחבותו מידיי שנה. מפעל הפיס גאה לאפשר לציבור הישראלי בכלל ובישובים מרוחקים מהמרכז בפרט, ליהנות מהתרבות הישראלית על כל רבדיה, ויחד עם זאת להעניק הזדמנות לאמנים הישראלים להביא עצמם לידי ביטוי בפני קהל רחב יותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר