קיר הגרפיטי במתחם רובע ו'
קיר הגרפיטי במתחם רובע ו'

מוסיפים צבע לחיים: חגיגת הילדים הגדולה באשדוד

גרפיקידס - יום הילד הבינלאומי 1.6 באשדוד: ביום הילד אשר יחול בסוף השבוע הקרוב יוצרים ביחד את קיר הגרפיקידס הראשון באשדוד ומהגדולים בישראל

פורסם בתאריך: 28.5.18 18:10

     

ילדי ותושבי העיר מוזמנים ביום חמישי 31.5 בשעה 17:00 לחגיגה צבעונית בה יצבעו יחד את הדמויות האהובות מסיפורי הילדים
לקראת יום הילד הבינלאומי המצוין בעולם בתאריך 1.6, החליטו בעיריית אשדוד לחגוג עם קיר גרפיקידס – קיר גרפיטי ענק ברוחב של 20 מטרים ובגובה של שישה מטרים אשר עליו יצוירו דמויות מסיפורי הילדים שכולנו גדלנו עליהם. בין הדמויות שיצוירו: מיץ פטל, מעשה בחמישה בלונים, אליסה בארץ הפלאות ועוד. כחלק מהפרויקט מזמינה עיריית אשדוד את תושבי העיר להשתתף בחגיגה ולהציע אילו דמויות היו רוצים שיצוירו על קיר הגרפיטי, ובהמשך להצטרף לאומן הגרפיטי לצבוע את הציורים שעל הקיר.


ראש מנהלת רובע ו' איציק מויאל אשר מקדם את היוזמה גייס למשימה את דודי שובל, אומן הגרפיטי האשדודי ותושב הרובע, הנחשב כיום לאחד האומנים המובילים בישראל בתחום הציור על קירות. ילדי ותושבי העיר מוזמנים לחגיגה צבעונית לציון יום הילד, בה יצבעו יחדיו את הדמויות האהובות מסיפורי הילדים.
האירוע יתקיים השבוע ביום חמישי 31.5 , החל מהשעה 17:00 במרכז המסחרי הצמוד לבנק ברובע ו'. האומן דודי שובל, יצור במהלך השבוע איורים גדולים וביום האירוע יגיעו הורים וילדים, סבים וסבתות על מנת להשלים את הציור. במקום ינכח צוות מקצועי אשר יסייע לילדים בצביעה ויעזור ליצור את קיר הגרפיקידס הגדול ביותר בארץ.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר