רוקדת לפי הקצב של הביט Bgirl Paulina

אתם מוכנים? פסטיבל היפ הופ מגיע לאשדוד

VAV - פסטיבל היפ הופ ישראלי – בינלאומי באשדוד חוזר עם שלושה ימים של חגיגת תרבות ההיפ הופ המבוססת על חמשת היסודות: גרפיטי, די ג'יינג, ראפ, ביטבוקס וריקוד. במהלך הפסטיבל יערכו סדנאות הפתוחות לקהל הרחב הכוללות גרפיטי, ביטבוקס, ראפ, יצירה, פופינג וברייקדאנס וסדנאות מקצועיות.  בנוסף יערכו תחרויות ארציות נושאות פרסים בתחומי ההיפ הופ. 5-7 יוני 2018, רובע ו' באשדוד. כל האירועים ללא עלות!

פורסם בתאריך: 16.5.18 16:53

     
פסטיבל VAV 2017

פסטיבל VAV 2017

בתאריכים 5-7 ביוני 2018 יתקיים זו השנה השנייה פסטיבל VAV : פסטיבל היפ הופ ישראלי בינלאומי באשדוד.

גם השנה הפסטיבל ישלב את חמשת האלמנטים המרכיבים את תרבות ההיפ הופ: גרפיטי, די ג'יינג, ראפ, ביטבוקס וריקוד (ברייקדאנס, פופינג, לוקינג ועוד).

במשך שלושה ימים יערכו סדנאות הפתוחות לקהל הרחב המיועדות לכל המשפחה, וסדנאות אומן מקצועיות (Master Classes). הפעילויות בסדנאות עוסקות באומנויות שונות השייכות לתרבות ההיפ הופ: ביטבוקס, גרפיטי, ברייקדאנס ויצירה.

בנוסף מדי יום יתקיימו מופעים שונים מעולמות ההיפ הופ, ביניהם המופע של פלד והמופע של ההרכב KGC, הופעות של ההרכבים המקומיים המוכשרים והמצליחים KMG, פמילי ביז ומבוא הדואדאים, מופע פלאש מוב ענק  מופעי ספוקן וורד, ביט בוקס ועוד.

הפלאש מוב שיתקיים ביומו הראשון של הפסטיבל, יערך בהובלת יוצרים מובילים מתחומי תרבות ההיפ הופ השונים, ויכלול ריקוד המוני הנועד לשתף את כל מבקרי הפסטיבל ויאפשר להם להתנסות בחוויה מעולם ההיפ הופ.

ביום האחרון של הפסטיבל יופיע ההרכב מבוא הדודאים, בו שלושה חברים :יובל ניאזוב, אלמוג גוזלן ועידן רז. הרכב הראפ האשדודי מוכר מאוד בסצנת הראפ הישראלית ומספר את סיפור חייהם של צעירים המגיעים ממקום של חוסר ואף מצוקה.

Bgirl Paulina12

Bgirl Paulina12

בין התחרויות בפסטיבל, תיערך השנה תחרות ייחודית של בי גירלז–  רקדניות ברייקדאנס – תחום שלא זוכה להכרה ולחשיפה בארץ, ורק התחיל לקבל הכרה בעולם על אף הפעילות הענפה שלו.  לרגל התחרות תתארח בפסטיבל BGIRLS PAULINA  מפולין שתשמש שופטת  בתחרות ותעביר סדנאות אמן בפסטיבל. פאולינה נחשבת לאחת הבי גירלז הטובות באירופה, עם סגנון ייחודי של תנועות מקוריות. פאולינה השתתפה וניצחה בעשרות פסטיבלים ברחבי אירופה ואף ניצחה באליפות עולמית לבי גירלז בסלובקיה וברד בול הפולני באטל.

בנוסף תתקיימנה תחרויות נוספות:  תחרות "קרבות ביטבוקס", תחרות ברייקדאנס, ותחרות המיועדת לקבוצות המורכבות מסגנונות שונים של "ריקודי רחוב".

הייחודיות של פסטיבל VAV היא בקידום תרבות היפ הופ לא מסחרית, אוטנטית אשר מעניקה מקום ליצירה לאמנים, ומנגישה ערכים של קהילה, אחדות ושוויון במרחב הציבורי. VAV   מאגד תחרויות מגוונות המשלבות את האלמנטים של התרבות, כמו ברייקדאנס, אולסטיילז ביטבוקס.

הפסטיבל מתקיים במסגרת 'מרחב יצירה אשדוד' , מטעם עירית אשדוד והחברה העירונית לתרבות, הפועל להנגשת תרבות ואמנות איכותית, תוך קידום אמנים מקומיים במרחב הציבורי ובקהילה.

את הפסטיבל מובילים יוצרים  אשדודיים מסצנת ההיפ הופ הארצית הפועלים על בסיס קבע והינם חלק אינטגרלי ממגוון פעילויות בתרבות ההיפ הופ בעיר: יעקב " פוטר" קרבץ מפיק בפסטיבל "VAV", רקדן ברייקדאנס מהטובים בישראל ובחו"ל, ליאור "הולידיי" קוגן, מפיק בפסטיבל "VAV"   ראפר רקדן, ומורה להיפ הופ, דודי שובל (הידוע בכינויו ONE LOVE  ), אמן גרפיטי וציורי קיר, רינט סו –היי חסנוב, המכונה "הנביא", אומן ראפ וברייקדאנס, יקטרינה  תיכונוב המכונה "קטיוחה" רקדנית ברייקדאנס וציירת ואלעד  "EBOX" רובק –ביטבוקסר.

מבוא הדודאים -רודיק קרוזיך (Medium)

מבוא הדודאים -רודיק קרוזיך (Medium)

 

 

הפסטיבל נקרא VAV על שם רובע ו' באשדוד, שם יתקיים הפסטיבל גם השנה ובו צמח הזרם העיקרי של רקדני הברייקדאנס וההיפ הופ בעיר. רובע ו' נמנה עם הרבעים הוותיקים באשדוד, וממוקם בצד המזרחי של העיר, שם מתגוררת אוכלוסייה הטרוגנית המורכבת מתושבים ותיקים לצד צעירים.

שיתוף הפעולה בין אמני ההיפ הופ לבין מרחב יצירה אשדוד, נוצר כחלק מהחזון של עיריית אשדוד ובראשה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, להעצים אומנים מקומיים ואמני היפ הופ בפרט מתוך אמונה בתרבות ההיפ הופ שצמחה בעיר.

VAV פסטיבל היפ הופ ישראלי 2018

ימים שלישי-רבעי-חמישי, בתאריכים 5-6-7 ביוני (פירוט שעות בתכניית הפסטיבל)

רובע ו', רחוב דוב גור, אשדוד.

ללא עלות

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר