ביג פאשן אשדוד: נפתחה החנות הראשונה בישראל של 'אורבן אאוטפיטרס'

רשת הבגדים האמריקאית Urban Outfitters הגיעה לישראל. היום (ג') נפתחה חנות ראשונה במתחם הביג פאשן אשדוד. בהמשך יפתחו סניפים בירושלים, נתניה ותל אביב

פורסם בתאריך: 27.3.18 18:40

     
מותג האופנה URBAN OUTFITTERS הגיע לישראל. החנות הראשונה נפתחה היום בביג פאשן אשדוד. בחודשים הקרובים עתידה להיפתח חנות נוספת בשדרות ממילא ירושלים ובהמשך השנה שתי חנויות נוספות בנתניה ובדיזנגוף סנטר תל אביב בהשקעה כוללת של כ-20 מיליון שקלים.

יו"ר קבוצת  פוקס ,הראל ויזל, שנכח היום בחגיגיות הפתיחה אמר: "כולם שואלים אותי בימים האחרונים למה פותחים פה באשדוד ואני אומר שעם כל הכבוד למרכז מובילי דעת קהל זה לא רק רמת אביב. אשדוד היא אחת הערים הגדולות בארץ, ויחד עם זאת חיפשנו  מרכז מתאים גדול עם חווית קניה ייחודית ושניתן להתפרסם בו נכון".

סיגל אורון, מנכ"לית Urban Outfitters ישראל, מסרה כי "חנויות הרשת גדולות ומשתרעות על פני 1,100-600 מ"ר, ומעוצבות בקונספט בינלאומי. המותג מאופיין באופנתיות ועיצוב, הקולקציות יתחלפו בתדירות גבוהה ואין לנו ספק שהלקוח הישראלי יתאהב בהן במהרה".

סטייסי בריט פיצג'רלד, מנהלת השיווק של השוק האירופאי ושל הפעילויות הבינלאומיות בזיכיון, אמרה: "המותג Urban Outfitters הוא ייחודי, מהשיווק במדיות החברתיות ועד הנראות של הקולקציות בחנויות, כך שלמעשה אין שתי חנויות זהות אחת לשנייה. אנו שואפים לספק ללקוחות שלנו חווית קנייה שלא רק מגלמת את ערכי הליבה של המותג, אלא גם משקפת את התרבות המקומית העדכנית והצעירה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר