ארתור ברודסקי. צילום: פייסבוק

פטריוט אמיתי: ארתור ברודסקי חולם על "המדינה"

כשמאחוריו עשרות שירים, אופרת רוק, הצגות מוזיקליות וקרירה בת שלושה עשורים בתחום המוזיקה ארתור ברודסקי מכוון ליעד הבא: הקלטת שיר שחיבר לכבוד המדינה בביצוע של תזמורת סימפונית לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל "החלום שלי שהשיר יכנס להיסטוריה של העם שלנו"

פורסם בתאריך: 4.3.18 13:15

     

בימים אלו עלה לאתר "הד-סטראט" פרויקט מימון המונים של המוזיקאי האשדודי ארתור ברודסקי המבקש לגייס 20,000 לטובת הקלטת השיר "המדינה" שנכתב, עובד והולחן על ידי ברודסקי לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל. "קוראים לי ארתור ברודסקי ואני מתעסק במוזיקה מאז שאני זוכר את עצמי. פסנתרן, מלחין ומעבד מוזיקלי, בעל אולפן הקלטות ביתי. "המדינה" נכתבה בשנים הראשונות לאחר עלייתי לארץ. השיר נכתב בין רגע, וכבר לאחר יומיים היה לאחר עיבוד מוזיקלי מלא. המון שירים והלחנות מאחוריי, אבל השיר ה"מדינה" חשובה לי מאוד באופן שונה למדיי. החלום שלי שהשיר יכנס להיסטוריה של העם שלנו. שיר שלדעתי יגע בכל לב ולב של כל אחד שאוהב את הארץ שלנו. אני חושב שאין הזדמנות מתאימה יותר מעכשיו, לקראת חגיגות 70 שנה למדינת ישראל. מתי "המדינה" יכולה להיות משמעותית יותר מעכשיו?"

ברודסקי מבהיר כי "הסכום שמצויין זה הסכום הדרוש להקלטת השיר בצורה מקצועית באולפן מקצועי. ולא מעבר".

המוזיקאיהאשדודי מציין שיש לו 160 שירים באוסף, ברוסית או מתורגמים לעברית. אופרת רוק בשם "משה" עם הלחנה ועיבוד שלו.ו-4 הצגות עם הפקות מוזיקליות שלו אך זה ה"בייבי שלו".

לפרויקט- הקליקו כאן  

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר