להקת MAGICAL MYSTERY TOUR בפעולה

מסע הקסם המסתורי באשדוד

ביטלמניה בבית אריה קלנג: מופע ענקי עם השירים והאלבומים הגדולים של החיפושיות

פורסם בתאריך: 26.2.18 13:12

     

חברי להקת MAGICAL MYSTERY TOUR (הידועה גם כמג'יקל בנד) המבצעת את מופע המחווה ללהקת הביטלס מופיעים יחד כ-16 שנה, יותר זמן מאשר המקור – להקת החיפושיות.

חברים בה אורון קוריצ'ונר (שירה וגיטרה), עופר פופ-קורן (בס ושירה), שיקו פלדמן (גיטרה ושירה), קובי סנדהאוס (קלידים ושירה) ואספיס רייז (תופים ושירה).

אורון קוריצ'ונר

אורון, איך התחיל מסע הקסם שלכם?

"היוזמה הייתה של שיקו שיחד עם כרובי, המתופף הראשון שעבר לניו יורק, רצו להקים להקה שתנגן בשעות הפנאי קצת ביטלס, בשביל הכייף. חברים שאוהבים ביטלס הגיעו לחזרות כדי לצפות, השמועה פשטה מפה לאוזן, ואחרי כמה חזרות, לא היה מקום לכל האנשים. לאט לאט זה התפשט להופעות במועדונים ברחבי הארץ".

לדברי קובי סנדהאוס הביטלס היו לפסקול הילדות של חברי הלהקה: "הם השפיעו עלינו בהמון רבדים של חיינו כילדים וכבוגרים, "והביאו אותנו לעסוק במוזיקה למעט שיקו, שהיה מעריץ של 'הפינק פלויד'".

על מנת לשחזר את הסאונד הייחודי של הביטלס מנגנת הלהקה בדיוק על אותם כלי הנגינה עליהם ניגנו חברי הביטלס: גיטרת הבס הייחודית של מקרטני- בס ההופנר, הגיטרות של האריסון ושל לנון: ריקנבקר, גרץ', ואפיפון, וסט תופים לודוויג כמו של רינגו.

איך שומרים על רעננות לאחר 16 שנים של מופעים?

אורון: "אנחנו מחליפים את רשימת השירים בכל הופעה. כל הופעה נשמעת אחרת ואנו יוצרים שיתופי פעולה מעניינים כמו למשל סיבוב החורף האחרון שלנו בו הופענו יחד עם התזמורת הקאמרית, יואב קוטנר ואמנים אורחים".

ללהקה גרעין גדול ונאמן של קהל המלווה אותה בהופעותיה.

המופע מומלץ לחובבי המוסיקה בכלל ולחובבי החיפושיות והנוסטלגיה בפרט.

יום רביעי 7.3, בשעה 21:00 , בגלריה של בית אריה קלנג רח' יאיר 2, אשדוד. מכירה מוקדמת: 70 ש"ח . לפרטים נוספים: 08-9221883

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר