סתיו איצקוביץ'

קצינת הת"ש מאשדוד שהפתיעה עם שיר של דולי פרטון

סתיו איצקוביץ' החביאה את הכישרון המוזיקלי שלה בבית. עד שהחליטה להעז ולנסות, בתור התחלה עם שירים שהיא מעלה ברשתות החברתיות. התגובות חמות

פורסם בתאריך: 12.2.18 14:26

     

סתיו איצקוביץ' בת 22 מאשדוד תפסה אומץ והחליטה שאת הכישרון המוזיקלי שלה היא תחלוק גם עם אחרים. אתמול הועלה סרטון שבו היא מבצעת את השיר "Jolene" של דולי פרטון במקור לדף הנקרא "במה חדשה לזמרים". הדף מעודד יוצרים בתחילת דרכם ומבטיח גם פרס חודשי למי שהשיר שלו יגרוף הכי הרבה צפיות.

 

רק לפני שלושה חודשים השתחררה מצה"ל לאחר שירות בקבע כקצינת ת"ש של בסיס הטירונים ניצנים. "שלחתי סרטון בשביל הכיף", היא מסבירה. "האמת שהתחלתי לשיר כשהייתי בצופים, בכיתה י"א, ובחודשים האחרונים העלתי לרשת כמה סרטונים, אני גם שרה וגם מנגנת על גיטרה, זה בשביל הכיף, אני לא חושבת על קריירה בכיוון הזה", היא אומרת. 

למרות גילה הצעיר היא חובבת אולד פאשן כהגדרתה, אז אין טעם שתנסו להתקיל אותה עם שירים משנות ה-60-70-80. כן, היא אוהבת ביטלס, בילי ג'ואל, אלטון ג'ון, סטיבי וונדר, מייקל ג'קסון, יוני רכטר, מתי כספי. 

איצקוביץ' היא ביתם של שרון איצקוביץ', מהנדס ופסנתרן חובב (שגם עורך רסיטלים) ושל האדריכלית נאוה יעבץ שגם היא מנגנת על פסנתר. היא למדה בבית הספר אופק והמשיכה במקיף ח'. לאחר מכן עשתה שנת שירות במעון לנוער בסיכון והתגייסה לצבא.

בימים אלה היא לומדת לפסיכומטרי אך עדיין לא החליטה מה היא רוצה ללמוד. 

כסגן בצבא, איצקוביץ'

איך התגובות מהסביבה לשיר?

פרגנות ומחמיאות, כיף נורא".

למה חיכית עד עכשיו?

"יש כל כך הרבה ואני קצת ביקורתית כלפי עצמי, עד שבסוף החלטתי ללכת על זה".

 

לא בטוח שסתיו תעלה על במות ותצא לסיבוב הופעות בקרוב, אבל עם הכישרון שיש לה היא החליטה שהיא רוצה להגשים חלום ועשתה מעשה. זה ודאי צעד שיכול לתת השראה לכולנו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר