רז קידר. צילום: יח"צ

גילוף קולינארי עם רז קידר

רז קידר, אב ל-4 ילדים וסב ל-4 נכדים הוא מייסדו של בית-הספר המקצועי הראשון בישראל לסודות הגילוף הקולינארי. רגע לפני שהוא מגיע למרכז הקהילתי "דיונה", בואו להכיר

פורסם בתאריך: 18.1.18 15:10

     

רז, שפרש מחברת "אינטל" לאחר למעלה מ-20 שנים שבהן עסק בהדרכה ובקרת-איכות החליט לשנות כיוון ומכאן הדרך לחלון הזדמנויות הייתה קצרה. את המטבח, הוא טוען, שאי-אפשר לא לאהוב, אבל אם כבר מטבח אז מדוע לא נוסיף אמנות. רז נסע מיד עם פרישתו מ"אינטל" לדרום-הודו ל- Chennai לבית-הספר-"Sai Institute of Carving" זאת במטרה להתמקצע בגילוף, להתחכך עם המקצוענים ולקבל דיפלומה.

גילוף קולינארי. צילום: יח"צ

לדבריו, המסע היה "המסע של חייו", את הודו אפשר לאהוב או לשנוא אבל בדבר אחד הם אלופים, גילוף  קולינארי. שילוב האמנות במטבח קסם לו והרעיון להביא את המיזם הזה לישראל בצורה מקצועית קרם עור וגידים. כחמישה חודשים אחר-כך, התכנית להקמת בית-הספר כבר יצאה אל הפועל. בית-הספר הוקם בירושלים ואליו מגיעים אנשי מקצוע להדרכות. בית-הספר "רז קידר" הוא בית-הספר המקצועי היחיד בארץ ללימוד מיומנות וטכניקות גילוף. קידר, מגיע למרכז הקהילתי "דיונה" להרצאה חווייתית פעילה וכל מה שאי-פעם חשבתם שאתם יודעים על אמנות באוכל-בואו לראות לשמוע וללמוד.

כשאמנות ואוכל נפגשים זו עם זה. צילום: יח"צ

ההרצאה תתקיים בתאריך ה-24 בינואר, (יום ד'), בשעה: 20:00, מרכז קהילתי "דיונה", רחוב קק"ל 90, אשדוד. עלות כרטיס: 20 שקלים, במסגרת המיזם "התושב במרכז הקהילתי". טלפון: 08-8648585.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר