הרכב ה-VOCA PEOPLE. צילום: לאון סוקולצקי

כוכב ה-"Voca" נוחת במשכן

ההרכב שכובש את במות העולם (VOCA PEOPLE) מבית היוצר של ליאור כלפון, ובעיבודו המוזיקלי של שי פישמן, בו צפו למעלה מ-2,000,000 מיליון איש, מכל רחבי תבל, מגיע למשכן לאמנויות הבמה-אשדוד

פורסם בתאריך: 8.1.18 16:40

     

המופע, מבית היוצר של ליאור כלפון, ובעיבודו המוזיקלי של שי פישמן, הינו חגיגה מוזיקלית מלהיבה המדגימה שימוש ווירטואוזי בקול האנושי בלבד, ללא אף כלי נגינה על הבמה.

הרכב ה-VOCA PEOPLE בתמונה משותפת עם ליאור כלפון ושי פישמן. צילום: לאון סוקולצקי

המופע זוכה להצלחה עולמית מסחררת, עם למעלה מ-2,000,000 מיליון איש ברחבי העולם שצפו במופע והוא זוכה פרס לורטל היוקרתי לחוויה התאטרלית לשנת 2012 בניו-יורק.

VOCA PEOPLE הינו מופע תאטרון ווקאלי, המבוצע באופן הומוריסטי ומשלב שירת אקפלה עם אמנות ביט בוקס עכשווית המבצעת קולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה שונים באמצעות הקול בלבד.

הרכב ה-VOCA PEOPLE מבצע עיבודים ווקאליים קצביים ומפתיעים המהווים טעימות מלהיטים מכל הזמנים, החל מיצירות קלאסיות, דרך פזמונים, מוזיקה מהסרטים, ועד למוזיקת פופ עדכנית, בביצועים ייחודיים, עשירים בהרמוניות, הומור ובהעמדה ויזואלית מרתקת.

המופע מספר את סיפורם של 8 חייזרים חביבים  מכוכב ה"Voca" – בו התקשורת נעשית במוזיקה בלבד – אשר נחתו נחיתת חירום על כדור-הארץ. לאחר הנחיתה הם מגלים בעצב כי מצבר החללית המונעת על-ידי מוזיקה בלבד התרוקן. כדי למלא את המצברים הם זקוקים לאנרגיה מוזיקלית אותה הם שואבים תוך לימוד עולם המוזיקה העשיר של כוכב הארץ ובעזרתו הנלהבת של הקהל.

8 חייזרים חביבים מכוכב ה-"Voca". צילום: לאון סוקולצקי

חלק ניכר מההצלחה הבינלאומית של המופע הינו הודות למסר האוניברסלי אותו הוא מעביר: "שמוזיקה מגשרת בין אנשים ותרבויות".

עד כה עלה המופע המצליח על הבמות
בלמעלה מ – 35 מדינות וביניהן : ארצות-הברית-למעלה משנה באוף ברודווי –ניו-יורק, ברזיל, אורוגוואי, קנדה, צרפת, שוויץ, בלגיה, אסטוניה, ספרד, פורטוגל, איטליה, הולנד, גרמניה, הונגריה, רוסיה, סינגפור, הונג-קונג, סין, דרום-קוריאה, בריטניה, יוון, מלטה ועוד.

המופע השתתף בפסטיבלים מובילים ביניהם פסטיבל הפרינג' באדינברו, והופיע בתוכניות הטלוויזיה הנצפות בעולם ביניהם התוכנית של גי'מי פאלון בארצות-הברית.

גם ביוטיוב הווקה פיפל הם הצלחה גדולה, הקליפים המוזיקליים הייחודיים שלהם זכו עד היום בלמעלה מ-60,000,000 מיליון צפיות.

צפו במדיה קליפ של הווקה פיפל: 

 

צפו והאזינו לקליפ של ברונו מארס עם הווקה פיפל: 

המופע: VOCA PEOPLE, יתקיים בתאריך ה-10 בפברואר, (מוצאי-שבת), בשעה: 21:00, המשכן לאמנויות הבמה-אשדוד.
כרטיסים באיוונטים 9060* www.eventim.co.il , בקופת ההיכל של המשכן במספר הטלפון: 08-9568111 או לחילופין, באתר המשכן http://mishkan-ashdod.co.il/tickets.asp?showURL=2199

עלות הכרטיסים דרך המשכן, נעה בין 129 שקלים ל-149 שקלים. ודרך איוונטים, מחיר מלא-199 שקלים, מכירה מוקדמת-131 שקלים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר